در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس اتفاقات جالبی رخ داد که به آن می‌پردازیم.

از حضور پرشور مردم و ناشران تا نشان دادن بخش‌هایی از دعای صحیفه سجادیه در قسمت بیرونی تالار خلیج فارسبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس اتفاقات جالبی رخ داد که به آن می‌پردازیم. 

* در این مراسم که شانزدهمین جشنواره اختتامیه کتاب  دفاع مقدس بود حضور مردم انقلابی، پژوهشگران و شرکت‌کنندگان جشنواره به صورت بسیار پرشوری به چشم می‌خورد که نشان از علاقه ملت ایران به دوران دفاع مقدس و نهادینه ساختن فرهنگ مقاومت و شهادت است.  
 
*در بنرهای بیرون تالار خلیج فارس بخش‌هایی از دعای بیستم صحیفه سجادیه همراه با عکس‌هایی از رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل قرار داشت.  
 
* در بخش‌هایی از دعای بیستم صحیفه سجادیه آمده بود: "بارخدایا مرا بر کسی که به من ستم کند برتری ده و بر آن کسی که به من دشمنی ورزد پیروزی عنایت کن و بر آنکه مرا خوار خواهد قدرت ده".

* در بخشی دیگر از دعای 25 صحیفه سجادیه آمده بود: "خدایا فرزندانم را نیکوکارانی باتقوا، صاحبان بصیرت و شنوای حق و مطیع خود گردان  و نسبت به اولیای خود عاشق و خیرخواه گردان. الهی وضع فرزندانم این چنین باد".
 
* حضور مقامات مسئول اعم از لشکری و کشوری و حضور عالی‌ترین مقام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جانشین او نشان از اهمیت این جشنواره و اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار دارد.  
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: دفاع ، مقدس ، رزمندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار