«سری اولی‌ها» این هفته کلید می‌خورد

مجموعه تلویزیونی «سری اولی‌ها» به کارگردانی مصطفی نامجو و تهیه کنندگی سید کاظم احمدی این هفته در شیراز کلید می‌خورد.

مصطفی نامجو کارگردان مجموعه تلویزیونی «سری اولی‌ها» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: این مجموعه به صورت اپیزودیک در 28 دقیقه تهیه و تولید خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: داستان این مجموعه در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد که ساکنان آن به دلیل شغلی که در خدمات رسانی به مردم دارند در ایام نوروز حق ندارند تعطیلات بروند.
 
نامجو گفت: سعی کردیم در این مجموعه جاذبه‌های  شهر شیراز همچون حافظیه، دروازه قرآن، مکان‌ها و ساختمان‌هی مدرن و قدیمی و همچنین نوع آداب و رسوم و سنن شهر شیراز را به تصویر بکشیم.
 
وی افزود: در مجموعه «سری اولی‌ها» ایفا گر نقش تیمور هستم که تیمور سرایدار آپارتمان در راستای قصه با ماجراهایی روبرو می‌شود.
 
وی بیان کرد: شهربانو موسوی، محمد عباسی، حمید همتی، شمس‌ آفاق شفیعی، حبیب بختیار، سید کمال علوی، الهام کشاورز، سید کاظم احمدی، آزیتا زرگری، فیروزه کریمی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است.
 
این کارگردان اظهار داشت: محمد هادی دهقان سرپرست نویسندگان، سیدکاظم احمدی، تهیه کننده، فاطمه ابوحمزه و فاطمه امینی نویسنده، احمد رضا مسعودی مجری طرح، محمود عالیشوندی ناظر کیفی، احمد اکبرپور مشاور فیلم نامه، محمد ناصری راد و میلاد خدر تصویر بردار، مجتبی مقدم مدیر صدابرداری، هومان خسروی طراح صحنه و لباس، مرضیه زارع طراح گریم، علی اکبر فخار مشاور کارگردان و فاطمه حیدرزاده شیرازی به عنوان منشی صحنه در این پروژه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار