سردار صفاری:

اعتقاد به "ما می‌توانیم" یک شمشیر برنده در مقابل استکبار جهانی است

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: علم سبب قدرت و عزت است و ما باید راه‌های کشف نشده را پیدا کنیم و در این باب همه ارگان‌ها باید با هم بسیج و پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در سومین همایش علوم و مهندسی دفاعی در سپاه با رویکرد اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز مهندس درباره این همایش اظهار داشت: پیش‌بینی نمی‌کردیم که با توجه به این فرصت 120 مقاله درباره این موضوع ارسال شود، از همین‌رو تلاش دانشکده علوم و مهندسی دفاعی این دانشگاه این است که در راه اعتلای این کشور هر ساله این همایش را مستمر ادامه دهد. 
 
وی تصریح کرد: علم سبب قدرت و عزت کشور است، از همین‌رو باید راه‌های کشف نشده را پیدا کنیم و باید بدانیم این اعتقاد به "ما می‌توانیم" یک شمشیر برنده در مقابل استکبار جهانی است.
 
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: باید در باب توسعه علم همه بسیج و پیشگام شویم زیرا دشمن با ایجاد جنگ نرم می‌خواهد فکر و اندیشه را از جوانانمان بگیرد و به سمت خود ببرد لذا باید هوشمندانه رفتار کنیم و غافل نشویم و این همایش نیز در راستای پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و مقابله با دشمن جلو می‌رود.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار