خوردبین:

مسئولان باید از کادر فنی حمایت کنند/ هنوز تیم اسپانسر ندارد و پاداشی برای بازیکنان در نظر نگرفته‌ایم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: با توجه به بازی خوب و قابل قبولی که کادر فنی و بازیکنان به نمایش گذاشتند، بهتر است که مسئولان تیم از آن‌ها حمایت کنند.

مسئولان باید از کادر فنی حمایت کنند/ هنوز تیم اسپانسر ندارد و پاداشی برای بازیکنان در نظر نگرفته‌ایممحمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت تیم اظهار داشت: در حال حاضر هنوز اسپانسر برای باشگاه پیدانشده است، اما مسئولان درصدد هستند تا هرچه زود‌تر اسپانسری برای باشگاه پیدا شود.  
 
وی درباره اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده یا نه، بیان کرد: باید بگویم تا به اینجا هنوز پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است، اما امیدوارم با توجه به بازی قابل قبولی که بازیکنان به نمایش گذاشتند، برای آن‌ها پاداشی را در نظر بگیرند.  
 
خوردبین تصریح کرد: بازیکنان با تمام کم و کاستی‌ها توانستند که تلاش کنند و برد زیبایی را بدست آورند و باید بگویم که ما توانستیم قدرت واقعی پرسپولیس را به همه نشان بدهیم.  
 
سرپرست تیم پرسپولیس درباره تغییر کادر فنی اظهار داشت: با توجه به بازی خوب و قابل قبولی که بازیکنان و کارد فنی از خود برجای گذاشتند، مطمئنا مسئولان باید از این کادر فنی حمایت کنند و در حال حاضر نیز بحث تغییر در کادر فنی در باشگاه مطرح نیست و ما با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار