فواد معصوم: وحدت موضع عشایر سلاح بازدارنده ای در مقابل تروریسم به شمار می رود

رئیس جمهور عراق بر اهمیت وحدت موضع عشایر در مقابله با گروه تروریستی داعش تاکید نمود و آن را به عنوان سلاحی بازدارنده در مقابل تروریسم و خاری در چشم دشمنان عراق به حساب آورد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  "سومریه نیوز"؛ امروز چهارشنبه فواد معصوم رئیس جمهور عراق بر اهمیت وحدت موضع عشایر در مقابله با گروه تروریستی داعش تاکید نمود و آن را به عنوان سلاحی بازدارنده در مقابل تروریسم و خاری در چشم دشمنان عراق به حساب آورد.
نهاد ریاست جمهوری عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد فواد معصوم امروز در کاخ "السلام" در بغداد با هیئی از شیوخ عشایر الانبار  دیدار کرد و به درد دل های آنان و مشکلاتشان در مقابله با حمله وحشیانه گروه ترویستی داعش گوش فرا داد.
این بیانیه می افزاید:این هیات عشایری طی این دیدار خواسته های خود از جمله تقویت توان نظامی ارتش، پلیس و نیروهای عشایری جهت مقابله با گروه تروریستی داعش را با رئیس جمهور در میان گذاشتند.
براساس این بیانیه معصوم با ارج نهادن بر زحمات عشایراشاره نموده است که به خواسته های ایشان اهتمام می ورزد و تمام تلاش خود را برای در این راستا به کار خواهد گرفت.
وی در ادامه تاکید کرد وحدت موضع عشایر سلاح بازدارنده ای در مقابل تروریسم و خاری در چشم دشمنان عراق به شمار می رود.‎

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار