حسینیان در جمع خبرنگاران:

منشور وحدت اصولگرایان آماده شده است/احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دهم لیستی ارائه نمی‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در مورد وحدت اصولگرایان به تصمیمات جدی رسیده‌ایم و منشور وحدت اصولگرایان آماده شده است.

منشور وحدت اصولگرایان آماده شده است/احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دهم لیستی ارائه نمی‌کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم پسر حجت الاسلام و المسلمین فلاحیان، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم گفت: در حال حاضر در مورد وحدت اصولگرایان به تصمیمات جدی رسیده‌ایم و منشور وحدت اصولگرایان آماده شده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون طراحان و نویسندگان منشور وحدت اصولگرایان اظهار داشت: منشور وحدت اصولگرایان از طرف تمام گروه‌های اصولگرا نوشته شده است.

حسینیان در پاسخ به سوالی در خصوص این که آیا منشور وحدت اصولگرایان به تأیید جامعتین رسیده است یا خیر، تصریح کرد: جامعتین یکی از گروه‌های اصولگرا هستند که در این وحدت حضور دارند؛ البته باید به جامعتین نگاه بالاتری کرد و باید به جامعتین به عنوان گروه‌هایی که ناظر انتخابات و محور وحدت هستند، نگاه کنیم.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا اعضای جبهه پایداری اخیرا با احمدی‌نژاد دیدار داشته‌اند یا خیر بیان داشت: اعضای جبهه پایداری اخیراً با رئیس جمهور سابق دیدار نداشته‌اند، اما بنده دیداری با احمدی‌نژاد داشته‌ام.

حسینیان در پاسخ به سوالی پیرامون محتوای دیدار خود با احمدی‌نژاد اظهار داشت: من از دوستان احمدی‌نژاد هستم و هراز چندگاهی با ایشان دیدار می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی پیرامون فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد اظهار داشت: من شدیدا فعالیت انتخابی احمدی‌نژاد را تکذیب می‌کنم.

حسینیان در پایان در پاسخ به سوالی در رابطه با این که آیا برای انتخابات مجلس دهم در لیست انتخاباتی احمدی‌نژاد قرار می‌گیرید یا نه خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد برای مجلس دهم لیستی ارائه نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار