مراسم اختتامیه لیگ تیراندازی با حضور مسئولان فدراسیون نیروهای مسلح

مراسم اختتامیه لیگ برتر و دسته یک تیراندازی روز دوشنبه با حضور مدیران باشگاه مسئولان فدراسیون و نیروی مسلح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال تیمهای برتر تیراندازی در لیگ برتر و دسته یک دوشنبه 11 اسفنددر سالن فینال 80 خط تیراندازی برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با همکاری فدراسیون تیراندازی و معاونت تربیت آموزش ناجا با حضور 30 تیم شرکت کننده در هر دو رشته تفنگ و تپانچه با حضور مسئولان فدراسیون نیروهای مسلح و مدیران باشگاه‌های برگزار می‌شود که طی آن از سه تیم برتز و هر یک از لیگهای برتر دسته آقایان و بانوان همراه با بهترین بازیکنان با اهدا کاپ مدال، لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است این رقابتهای در لیگ برتر با 28 هفته مسابقه و در لیگ دسته یک با 12 هفته در مجموع 40 هفته که در بخش آقایان 63 مسابقه و در بخش بانوان 57 مسابقه با حضور 139 اکیپ داور برگزار شد.

همچنین در لیگ امسال 1560 نفر مسابقه در طول فصل بودند که مسابقات لیگ برتر در رده سنی جوانان و نوجوانان و لیگ دسته یک به صورت آزاد برگزار شد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات تیم ثامن الحجج خواهان در لیگ برتر بانوان قهرمان شد و تیم مقاومت در تفنگ و نزاجا در تپانچه لیگ برتر آقایان به مقام قهرمانی رسیدند همچنین در لیگ دسته یک آقایان ثامن الحجج خراسان و تیم بعثت در تفنگ و تپانچه قهرمان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار