مدیرعامل آب و فاضلاب قشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سال آینده مشکل قطعی آب قشم حل می‌شود/ افزایش 1500 متر مکعبی آب شیرین‌کن درگهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان قشم با اشاره به اینکه در محدوده پوشش آبفای شهری قشم 11 هزار مترمکعب در ثانیه، آب شیرین می‌شود، گفت: در مجموع به 17 هزار مترمکعب شیرین‌سازی آب در شهرهای تحت پوشش آبفای شهری قشم نیاز داریم.

مهران صدری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تا پایان سال 1500 مترمکعب در شبانه‌روز به شیرین‌سازی آب درگهان اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان قشم با اشاره به اینکه در محدوده پوشش آبفای شهری قشم 11 هزار مترمکعب در ثانیه، آب شیرین می‌شود اظهار داشت: در مجموع به 17 هزار مترمکعب شیرین‌سازی آب در شهرهای تحت پوشش آبفای شهری قشم نیاز داریم.

صدری با بیان اینکه سرانه مصرف آب برای هر نفر در این محدوده تقریبا  300 لیتر در شبانه روز است، ادامه داد: علت بالا بودن این رقم گاها به علت ذخیره کردن آب در مخازن آبی است که دچار نشستی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان قشم در ادامه افزود: در حال حاضر آب قشم به صورت نوبت بندی تامین می شود و این امر بخاطر آن است که مشترکان نسبت به پر کردن منابع آبشان اقدام می کنند که این امر افت فشار در منطقه را به دنبال داشته و نوبت بندی را موجب می‌شود.

وی گفت: ظرف شش ماه آینده با توجه به افزایش ظرفیت سه هزار مترمکعبی شیرین‌سازی آب در شبانه‌روز و انجام کار فرهنگی در راستای عدم ذخیره‌سازی آب و مصرف درست، مشکل قطعی آب حل می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آب ، قشم ، جیره بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.