بندرعباس؛

کمک ۲۰ میلیون تومانی هرمزگانی ها به کودکان سرطانی

هرمزگانی ها ، در جشن گلریزان ۲۰ میلیون تومان برای درمان کودکان سرطانی کمک کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی گفت: ۱۴ میلیون تومان را شرکت فولاد هرمزگان و مابقی را مردم و خیرین کمک کردند.

 خطیبی زاده افزود: شرکت توانیر و نیکوکاران هرمزگانی متعهد شدند هزینه خرید تجهیزات یک طبقه از بیمارستان کودکان که به کودکان سرطانی اختصاص یافته به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند .

وی گفت : تنها یک موسسه حمایت از کودکان سرطانی با همکاری مردم در استان فعال است که جوابگوی نیاز ۱۰۰ کودک سرطانی استان نیست.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی افزود: در حال حاضر یک بخش از بیمارستان کودکان به کودکان سرطانی اختصاص یافته است که نیار است که یک بیمارستان مجزا برای درمان کودکان سرطانی در استان ساخته شود.

خطیبی زاده افزود: با انتقاد از نبود حمایت مالی شرکت ها و صنایع مستقر استان از کودکان سرطانی افزود: کودکان سرطانی برای درمان تهیه داروها و ازمایشات و پیوند مغز و استخوان باید به شهرستان ها دور سفر کنند که هزینه بسیاری برای والدین کودکان سرطانی دارد .

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی از مسولان صنایع استان خواست برای تامین بخشی از هزینه ها ی درمان کودکان و ساخت بیمارستان اختصاصی برای کودکان سرطانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.