اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کهنه‌کاران سیاست بهتر بود منتقدان را ابزاری برای فشار به طرف مذاکره کننده معرفی کنند

عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اعتراض به سخنان هاشمی رفسنجانی گفت: بهتر است از دشمن خود بیاموزیم که در مذاکرات به جای حمله به منتقدان، انتقاد آن‌ها را به عنوان ابزار استفاده و به طرف مذاکره کننده اعلام می‌کنند و از چهره کهنه کار سیاست انتظار چنین مواضعی نمی‌رفت.

موضع‌گیری احساسی هاشمی/ از چهره کهنه‌کار عرصه سیاست انتظار چنین موضعی نمی‌فت"محمدمهدی اسلامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، در انتقاد به سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر همزبان شدن دلواپسان با نتانیاهو اظهارداشت: وی در این موضع‌گیری مهم‌ترین پروژه دولت را مذاکرات هسته‌ای عنوان و منتقدان را با دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم همسان می‌داند.

وی افزود: اول آنکه چرا این پروژه مهم‌ترین پروژه دولت نامیده می‌شود وقتی مقام معظم رهبری مهم‌ترین اولویت کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان می‌کنند و تاکید می‌کنند که اینها امیدهای خیالی است، چنین سخنانی را چگونه می‌توان تعبیر کرد؟ 
 
مدیر موسسه مطبوعاتی شما اضافه کرد: در شرایطی که مبالغ آزاد شده از این مذاکرات تاکنون کمتر از هزینه‌هایی بود که ما برای مذاکرات پرداختیم و بدون نیاز به نتایج مذاکرات به گفته رئیس جمهور محترم تورم کشور به صفر رسید، پس چرا باید به نتایج مذاکرات این چنین امیدوار باشیم ؟
 
عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حتی بر فرض صحت این دیدگاه چرا وی برای یک نقد عادی که صرفا موضع نظری منتقدین  است از این تعابیر استفاده می‌کند؟ چرا زمانی‌که سران فتنه اتهاماتی به نظام زدند و امنیت ملی را مورد خدشه قرار دادند؛ وی سکوت کرد؟ چرا روزی که لیونی دستبند سبز به دست بست و اسرائیل و رژیم صهیونیستی از جنبش سبز حمایت کردند و آن‌ها را سربازان خود نامیدند به همسویی با نتانیاهو تعبیر نشد؟  
 
اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به پیشنهاد بنده بهتر است از دشمن خود بیاموزیم که در مذاکرات به جای حمله به منتقدان انتقاد آن‌ها را به عنوان ابزار استفاده  و به طرف مذاکره کننده اعلام می‌کنند. ضمن‌آنکه از چهره کهنه کار عرصه سیاست که تجربه دوران سخت را با خود حمل می‌کند انتظار چنین موضع گیری احساسی نمی‌رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار