قائم مقام شهردار منطقه 5 خبر داد:

عاشقان سرزمین نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند/ به سرزمین لاله‌ها رهسپار شدند

قائم مقام شهردار منطقه 5گفت: اردوی راهیان نور فرصتی است تا شهروندان با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شو ند و ارزش‌های اصیل انقلاب را درک کنند.

رضا مرادی قائم مقام شهردار منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به عاشقان سرزمین نور به مناطق عملیاتی جنوب   کشور اظهار کرد: به منظور پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در آستانه بهار 420 نفر از خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و شورایاری‌های محلات، به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده و با ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی  آشنا می‌شوند. 

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم که جمعی از مدیران منطقه 5 نماینده باغ موزه دفاع مقدس و شورایاران محلات برگزار شد. 

وی تصریح کرد: ضمن تلاوت قرآن کریم و مداحی، 420نفر از خانواده‌های معظم شهدا و شهروندان در قالب کاروان و راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب  کشور اعزام شدند. 

امرودی در این مراسم سفر به مناطق عملیاتی را سفری معنوی و ارزشمند بر شمرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین دستاوردهای این سفر معنوی است. 

وی گام نهادن در سرزمینی که با تمام مقدس شهدا مزین شده را یک لطف و رحمت الهی عنوان کرد و افزود: وجب به وجب مناطق عملیاتی پر از خاطره است و مردم در این مسیر شاهد رشادت‌های رزمندگان اسلام در  قالب عملیات‌های مختلف خواهد بود. 

وی تاکید کرد: ‌بازدید از این مناطق عملیاتی توفیقی است که می‌توان در آن ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به خوبی درک کرد و می‌بایست قدر لحظه به لحظه آن را بدانیم. 

وی بیان کرد:‌ ضرورت و اهمیت کاروان راهیان نور بر همگان روشن است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، این کار فرهنگی را باید جدی گرفت و خوشبختانه آثار این کار فرهنگی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به خوبی آشکار شده است. 

قائم مقام شهردار منطقه 5 در پایان گفت: کاروان راهیان نور منطقه 5 پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا با بدرقه رسمی مدیران شهری به سرزمین لاله‌ها رهسپار شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار