نسخه 2015 اویرا وارد بازار شد

به منظور حفاظت از امنیت اطلاعات اویرا دو محصول خود را با نام های Avira Antivirus pro و Avira Internet Security را روانه بازار کرده است .

 به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ Avira Antivirous Pro به همراه سه محصول و یک لایسنس یک کاربر- سه دستگاه و Avira Internet Security به همراه 5 محصول و یک لایسنس یک کاربر – سه دستگاه امکان محافظت ازکامپیوتر،مک،اندرویدوتبلت رافراهم می آورد و  تنهاتفاوت این دو محصول در نرم افزارهای رایگانی است که به عنوان Bundle به آنها اضافه شده است.

 گفتنی است: راهکار Avira Antivirus Pro علاوه بر آنتی ویروس Avira شامل دو نرم افزار دیگر با نام های DriveLock Private و AudialsRadiotracker SE است که این دو نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده و با لایسنس Avira Antivrous Pro فعال می شوند و   محصول DriveLock Private می تواند فلش و هارد دیسک کاربر را رمزنگاری کند تا در صورت مفقود شدن توسط فرددیگری قابل استفاده نباشد.   

بنابراین گزارش این نرم افزارامکان رمزنگاری فایلهای کاربران درفضای مجازی،تاحداکثر 3 GB  را داراست؛ همچنین نرم افزار AudialsRadiotracker SE امکان دسترسی به هزارن ایستگاه رادیویی آنلاین و مدیریت آنها را برای کاربران فراهم می‌نماید.

راهکار نیز Avira Internet Security علاوه بر سورس نرم افزار آنتی ویروس و برنامه DriveLock Private شامل برنامه های Avira System Speedup ، LaplinkPCmover Express و Avira Antivirus pro for Android است.

لازم به ذکر است: این برنامه ها رایگان بوده و با لایسنس Avira Internet Security غعال می شوند و  محصول Avira System Speedup با پیدا کردن فایل ها و پردازش های بلا استفاده و پاک کردن آنها باعث بالا رفتن سرعت کامپیوتر می شود و قابلیت شناسایی مشکلات هارد دیسک و بهینه سازی فضای آن را دارد.
 
یاد آور می شود: Avira System Speedup تنها نرم افزاری است که تمام این قابلیت ها را در کنار هم دارد و کاربر می تواند با استفاده از نرم افزار LapLinkPCmover Express فایل ها و تنظیمات ویندوز خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل نماید.

این گزارش حاکی است: نرم افزار Antivirus Pro دارای نسخه مخصوص سیستم عامل های اندروید و مک نیزبوده و با استفاده از آنتی ویروسی که روی موبایل کاربر نصب می شود می توان شماره تلفن های مورد نظر را بلاک کرده و یا در صورت مفقود شدن گوشی، مکان آن را روی نقشه مشاهده و یا دستگاه را از راه دور قفل نمود. در این مواقع همچنین کاربر می تواند پیغام مورد نظر یا اطلاعات تماس با فرد خاصی را برای یابنده نمایش دهد. همچنین می تواند اطلاعاتی از جمله عکس، شماره تلفن، پیام ها و اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری را از راه دور، روی دستگاه پاک نمود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.