ایران‌زیبا؛

تصاویری زیبا از بلندترین آبشار خاورمیانه

آبشار وروار با ارتفاع ۱۷۴ متر، بلندترین آبشار خاورمیانه می‌باشد و با داشتن چشم انداز باغات سرسبز و زمین‌های پر از گل نرگس از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، آبشار وروار با ارتفاع ۱۷۴ متر، بلندترین آبشار خاورمیانه می‌باشد و با داشتن چشم انداز باغات سرسبز و زمین‌های پر از گل نرگس از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود.

بلندترین آبشار خاورمیانه با چشم اندازی رویایی

این آبشار در شمال شرقی شهرستان عنبرآباد در منطقه رود فرق و نزدیک روستای باغ آهنی قرار دارد.

برای دسترسی به این آبشار باید از مسیر جاده جیرفت-کهنوج عبور کرد و از دوراهی جهادآباد حدود ۲۰ کیلومتر به سمت مردهک و روستای رود فرق رفت.

بلندترین آبشار خاورمیانه با چشم اندازی رویایی

به دلیل ارتفاع بسیار زیاد این آبشار، آب در انتها به صورت پودر فرو می‌ریزد و شرایط بسیار مطلوبی را در منطقه به خصوص در فصول گرم سال ایجاد می‌کند.

بلندترین آبشار خاورمیانه با چشم اندازی رویایی

گردشگران بهترین زمان برای بازدید از آبشار وروار رو بدلیل افزایش حجم آب آبشار، اسفند و فروردین می‌دونند، اما فضای دلچسب و گیرای آن در هر زمان گردشگران و دوست داران طبیعت را به خصوص در ایام نوروز به سمت این نقطه از استان کرمان می‌کشاند تا ساعاتی شیرین از تمام جذابیت‌های خود، در ذهن تماشاگرانش به جای بگذارد و آنها را برای دیدار دوباره این مکان جذب کند.

بلندترین آبشار خاورمیانه با چشم اندازی رویایی

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.