کورتوا: چیزی برای از دست دادن در لیگ قهرمانان ندارم / با چنگ و دندان چلسی را قهرمانی می‌کنم

کورتوا بازیکن باشگاه چلسی بر این باور است که چیزی برای از دست دادن ندارد و با چنگ و دندان سعی می‌کند چلسی را قهرمان کند.

کورتوا: چیزی برای از دست دادن در لیگ قهرمانان ندارم / با چنگ و دندان چلسی را قهرمانی می‌کنم
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، کورتوا دروازه‌بان چلسی که فصل گذشته را  به صورت قرضی در باشگاه اتلتیکو مادرید سپری کرد. 
 
فصل گذشته در یک قدمی بال برد جام لیگ قهرمان و در دقیقه 91 در حالیکه یک گل جلو بود با به ثمر رساندن گل سرخیو راموس و پس از آن در وقت اضافه به ثمر رسیدن گل از کسب جام لیگ قهرمانان اروپا بازماند و جایش را به باشگاه رئال مادرید و او حال پس از این اتفاق بازگشت تیبات کودتوا به تیم اصلی خود یعنی چلسی وی مدعی شود است که به هیچ وجه قصد ندارد فرصت را از دست بدهد و هر طور که شده می‌خواهد با تیمش به قهرمان دست یابد. 

وی در این خصوص گفت: وقتی که شما تا این حد به چیزی نزدیک می‌شوید بیشتر از هر زمان دگری دوست دارید آن را داشته باشید، چرا که شما دوست دارید آن را تست کنید و به پیروزی بسیار نزدیک شده‌اید. ما بسیار نزدیک شده بودیم، هم اکنون می‌خواهیم تا جائیکه امکان دارد بتوانیم اشتباهات گذشته را جبران کنیم. من فکر می‌کنم بتوانم به جام قهرمان حتی اگر امسال هم دست بیابم سال‌های بعد آن را لمس کنیم، اما سعی می کنم با چنگ و دندان و هر قیمتی که شده بتوانم جام رد بالای سر ببرم. 

گفتنی است: روز چهارشنبه باشگاه چلسی در چار چوب رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن در خانه می‌رود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار