کاظمی: خستگی تراکتور می تواند رمز پیروزی ما باشد

سرمربی تیم راه آهن گفت: تمام هدفمان این است که سه امتیاز بازی را از تیم تراکتور سازی کسب کنیم.

کاظمی: خستگی تراکتور می تواند رمز پیروزی ما باشد به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد کاظمی در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم تراکتور سازی اظهار داشت: باید بگویم تیم تراکتور سازی تیم قابل قبولی و پتانسیل خوبی دارد ولی این تیم به نظر خسته می‌رسد و از این ضعف می توانیم نهایت بهره را ببریم و تنها هدفمان این است که سه امتیاز بازی را بدست آوریم.
 
 وی بیان کرد: ما توجهی به 16 تیم حاضر در جدول لیگ برتر نخواهیم داشت و تنها به 6 تیم پایین جدول نگاه می کنیم و با این شش تیم به رقابت خواهیم پرداخت.
 
کاظمی عنوان کرد: تیم راه آهن تیمی است که نیروی فیزیکی قوی ای دارد و با توجه به مدیریت که دارد می تواند موفقیت های قابل قبولی را رقم بزند.
 
 تیم ما در خط دفاع 11 بازیکن دارد اما در خط حمله تنها دو بازیکن در اختیار داریم و باید هر طور شده در تیم تعادل را برقرار کنیم تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم چرا که در حال حاضر باتوجه به مسئولیتی که من قبول کردم باخت های تیم به من بر می گردد بنابر این عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.
 
سرمربی تیم راه آهن افزود:  تمام نقاط ضعف و قوت تیم را مورد بررسی قرار داده ایم و قصدداریم بازی فوق العاده ای را به اجرا بگذاریم  تا هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند.
 
 وی بیان کرد: باید بگویم این روزها بر سالهای گذشته زمانی که در تمرینات تیم راه آهن حاضر می شوم بر گردم و چقدر این تیم برای من ارزش داشت و نکته قابل توجه این است که دلم دنبال این است که بتوانم نتایج خوبی را برای تیم رقم بزنم.
 
 وی افزود: بهادر عبدی بازیکن محروم تیم است که نمی تواند در دیدار مقابل تراکتور سازی تیم را همراهی نماید و امیر عابدزاده و محمدی نیز در اختیار تیم ملی امید قرار دارند و نمی توانند در این دیدار همراه تیم باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار