نايبی درمراسم تقدير از عوامل برگزاری كارگاه مشاوره حقوقی:

مترو به گذر فرهنگی – اجتماعی تبديل می شود

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران نگاهی متفاوت به اين سازه فلزی دارد و در تلاشيم كه آن را به يك گذر فرهنگی - اجتماعی تبديل كنيم.

به گزارش  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، محسن نايبی مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در مراسم تقدير از عوامل برگزاری كارگاه مشاوره حقوقی در ايستگاه های مترو ضمن تسليت ايام سوگواری بانوی دو عالم و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب با بيان اينكه شركت بهره برداری مترو تهران در زمينه خدمات رسانی نقش بسيار مهمی بر عهده دارد، اظهار کرد: روزانه دو و نيم ميليون مسافر كه از اقشار مختلف جامعه هستند توسط قطارهای اين شركت جابه جا می شوند و امروز در شهر تهران مترو يك الزام است چرا كه هم از بعد مادی و هم در زمينه صرفه جويی در زمان، بهترين وسيله حمل و نقل شهری است.

وی با تاكيد بر اينكه اين شركت سعي دارد تا در قالب فعاليت های فرهنگی در راستای عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمينه اشاعه فرهنگ و سبك زندگی ايرانی اسلامی گام بردارد، گفت: دشمن سعی می كند تا با بكارگيری تمام ابزارها، ناكارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان دهد و ما بايد سعی كنيم تا در فعاليت های فرهنگی در ايستگاه ها كارآمدی نظام را هم نشان دهيم.

 نايبی با اشاره به استقبال خوب مسافران از برگزاری كارگاه های مشاوره حقوقی در ايستگاه های مترو، افزود: اين مشاوره ها ممكن است گره ايی از كار مردم را باز كنند.

محمد صائبی معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران نيز ضمن تقدير از تمامی كسانی كه در طرح كارگاه مشاوره حقوقی شركت كرده اند، گفت: تجربه های مشابه برگزاری اين نوع فعاليت را از طريق دادن مشاور های مذهبی در ايستگاه ها داشتيم. 

وی با اشاره به اينكه اين طرح با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد، تصریح كرد: قصد داريم تا در مراحل بعدی اين طرح را كامل تر و كاربردی تر اجرا كنيم.

هراتی معاون فرهنگ عمومی قوه قضائيه نيز با اشاره به اينكه آگاه سازی، آماده سازی و همراه سازی بايد انجام شود تا قدمی برای كاهش پروند ها صورت گيرد، گفت: آگاه سازی گام اول است كه  توسط مترو انجام شد اميدواريم كه گام های بعدی نيز به زودی انجام شود، البته سنگ بنا اول مقابله با حجم عظيم  پروند های حقوقی و قضايی آگاهی است.

در پايان معاون فرهنگ عمومی قوه قضائيه  با اهدای لوحی از صائبی معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران، پناهی مدير بسيج حقوق دانان و نجار زادگان معاون تعليم و تربيت سازمان بسيج حقوق دانان تقدير كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار