طلایی خبر داد:

همراه داشتن شناسنامه برای شرکت در انتخابات شورایاری محلات شهر تهران الزامی است

رئیس ستاد شورایاری‌های محلات شهر تهران گفت: برای شرکت در انتخابات شورایاری علاوه بر داشتن شناسنامه،‌کارت ملی نیز اجباریست.

به گزارش  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، طلایی رئیس ستاد شورایاری‌های محلات شهر تهران در ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران اظهار کرد:امروز چهارمین دوره شورایاری محلات تهران از ساعت 9 فعالیت خود را آغاز و محل‌های اخذ رای شهروندان تهرانی برای شرکت در انتخابات هستند و این انتخابات به عنوان برگه زرین انتخابات به نمایش گزارده خواهد شد چرا که کشورهای خارجی باید بدانند در ایران برای انتخابات شورایاری‌های محلات نیز مردم نقش دارند.

وی در ادامه بیان کرد: در سطح شهر تهران 1800 نقطه اخذ رای در 150 محله اخذ رای وجود دارد و در نهایت از هر محله 7تن به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‌شوند که 12ساعت پس از پایان انتخابات نفرات برتر اعلام خواهند شد.

رئیس ستاد شورایاری‌های محلات شهر تهران افزود: شرایط عمومی برای شرکت در انتخابات داشتن حداقل سن 18سال است و شهروندان تهرانی برای انتخاب نماینده محله خود می‌بایست شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته چراکه در شناسنامه باید مهر خورده شود.

طلایی در پایان به شهروندان توصیه کرد: مردم سعی کنند در خود محلات خود فرد مورد نظر را انتخاب و به او رای بدهند چراکه خلاف آن حق‌الناس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلایی ، شناسنامه ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار