تاسیسات دریایی قهرمان لیگ برتر فوتسال شد/خداحافظی پایاسازه و شهرداری ساوه از جمع برتری ها

با اتمام بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال تکلیف قهرمان و اوت شده ها به لیگ دسته یک این دوره از رقابت ها نیز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتسال امروز راس ساعت 16 آغاز و 7 رقابت برای اعمال آخرین تغییرات در جدول برگزار شد.البته با توجه به موقعیت تیم ها در صدر و قعر جدول تیم های تاسیسات دریایی، گیتی پسند، مقاومت، پایاسازه و شهرداری ساوه امروز رقابت پرفشاری را پشت سرگذاشتند تا سرنوشت لیگ امسال را مشخص کنند.
 
شهید منصوری قرچک- تاسیسات دریایی تهران


شهید منصوری:حمید نصیری *تاسیسات دریایی:وحید شمسایی
 
تیم تاسیسات دریایی که در دومین سال حضورش در لیگ برتر ساز رسیدن به قهرمانی را کوک کرد حال در قرچک مهمان منصوری ها شد تا با توجه به حاشیه های هفته های اخیر رقابتی حساس و پر حرف و حدیث را انجام دهد البته این دیدار به دلیل شرایط تبم منصوری در جدول حساسیتی برای این تیم دربرنداشت اما ایستادگی برابر تیم تهرانی دفاع منصوری از حیثیت و پاکی فوتسال پاک به حساب می آمد در نتیجه این بازی پرفشاردر نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه شد.
 
با شروع نیمه دوم شمسایی که با به ثمر رساندن حتی یک گل به حریف می توانست دومین قهرمانی متوالی اش را جشن بگیرد پا به توپ شد و گل قهرمانی را به ثمر رساند در ادامه نصیری بازیکن با تجربه منصوری با جبران گل دریافتی  هم نتوانست سد راه شمسایی برای رسیدن به دومین قهرمانی اش شود با شرایطی مشابه سال گذشته شمسایی با یک تساوی این بار تاسیسات را به قهرمانی برساند.
 
گیتی پسند اصفهان- فردوسی مشهد


گیتی پسند:مهدی جاوید(۳)-احمد اسماعیل پور(۳)-سعید افشار-افشین کاظمی *فردوسی مشهد:هاشم محمدی-ناصر عجم-میثم خیام-جواد غدیری
 
نماینده مدعی اصفهان در لیگ برتر فوتسال که برای قهرمانی در فصل چشم امید به رقابت با فردوسی دوخته بود، رقابت را با تهاجمی آغاز کرد تا در ابتدای بازی به گل اول دست یابد اما فشار ذهنی حاکم بر بازیکنان گیتی پسند باعث شد بازی به تساوی برسد .
 
میزبان رقابت که غلبه بر فردوسی را تنها دستاویزش برای قهرمانی می دانست و با توجه به تساوی بدون گل بازی قرچک،تلاش خود را به کار گرفت  تا در نیمه نخست با به ثمر رساندن 2 گل پیروز به رختکن برود.
 
در نیمه دوم تیم گیتی پسند که رقابت منصوری و تاسیسات را زیر نظر داشت به امید تساوی دیدار قرچک، حریف را تحت فشار گذاشت تا رقابتی پر گل به نمایش دراید و اسکوربرد نتیجه 7-4 را نشان دهد.
 
اما تمام تلاش گیتی پسند برای کسب نتیجه 8-4 و کسب قهرمانی بی نتیجه ماند تا اصفهان نیز برای دومین سال پیاپی ناوب قهرمان لیگ شود.

مقاومت البرز- شهروند ساری

مقاومت البرز: چرخاب(2)- علی عابدین

سربازان کرجی که با توجه به حکم کمیته فوتسال برای بازی ساوه و ساری امیدشان به بقاء در لیگ به پیروزی برابر شهروند و باخت ساوه برابر حفاری خلاصه شده بود، در روز خوبشان قرار گرفتند تا با به ثمر رساندن 3 گل به شهروند ساری امیدشان برای ماندن در جمع برتری ها پر رنگ شود از سوی دیگر اما شکست ساوه ایها در اهواز باعث شد مقاومت ماندگار شود تا در سال آینده با شرایط بهتری دومین تجربه  خود در لیگ برتر را آغاز کند.

فرش آرا مشهد- پایاسازه
تبریز

فرش آرا :شهرام شریف زاده(۳)-ایمان احمدی-رحمان سارانی(۲)-قدرت بهادری-مسعود سعادتی*  پایاسازه  :افشین سپه-ابراهیم قبادی-علی محمدی-احمد صفری



تیم قعر جدولی پایاسازه که امیدی برای ادامه کار در لیگ برتر نداشت با شکست سنگین 8-4 برابر فرش آرا به کار خود پایان داد تا حتی با خاطره خوشی از پیروزی در هفته پایانی نداشته باشد.
گفتنی است این تیم سال گذشته با نام دیگری با توجه به نتایج کسب شده به یکی از شگفتی های لیگ تبدیل شده بود.

شرکت حفاری اهواز- شهرداری ساوه

حفاری:سعید کرمی-مهران عالیقدر

تیم ساوه که امسال را با نشستن در پله چهاردهم جدول و تنها پرشی یک پله ای پشت سرگذاشت در هفته پایانی مغلوب اهواز شد تا حتی به مساعدت رای هیئت رییسه نیز امیدوار نباشد و به لیگ دسته یک سقوط کند.
در این دیدار که حفاری برای تثبیت جایگاهش در رده چهارم انجام داد توانست 2 بار دروازه تیم ساوه را بگشاید تا رویای این تیم برای ماندن در لیگ را نقش بر آب کند.

دبیری تبریز 3-3 میثاق تهران

دبیری تبریز :رشید قلی پور(۲)نصرالله مومن* میثاق تهران:موسی حسن دوست-الیاس براتی-محسن فرهمند

مس سونگون5-3 ماهان تندیس قم

مس:محمدوزیرزاده(۲)-داسیلوا-مسلم رستمی ها-حمیدرضا یوسفی ماهان:علیرضاوفایی(۲)بابک نصیری(گل به خودی)



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، قهزمان ، لیگ ، تاسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار