تهیه‌کننده «نیمه پنهان ماه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نگاه به صبر و استقامت همسران شهدا و جانبازان تاثیر مثبتی بر کاهش آمار طلاق دارد

«امیر بنان» تهیه کننده «نیمه پنهان ماه» گفت: با توجه به رویکرد شبکه افق که سبک زندگی ایرانی- اسلامی است این برنامه می تواند موثر باشد چرا که این شبکه در زندگی خانواده شهدا و جانبازان جاری است.

امیر بنان، تهیه کننده برنامه "نیمه پنهان ماه" در خصوص این برنامه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ 2 فاز از این برنامه ساخته شده است که فاز سوم آن به پیشنهاد شبکه افق به تولید رسیده همچنین این فاز از برنامه شامل 60 قسمت است که حدود 35 قسمت آن تاکنون پخش شده است.

وی افزود: در این برنامه مهمانان ما همسران شهدا و جانبازان هستند که خواستیم در زندگی این افراد جستجویی کنیم و هدف ما از این برنامه الگوسازی نبود بلکه روایتی صادقانه از زندگی این افراد را به تصویر می‌کشد و ما بر این موضوع هم اشراف داشتیم که ممکن است این افراد با همسران خود بیشتر  از 3 ماه زندگی نکرده باشند ولی می‌توان در آن فراز و فرودهای زیبایی را دید.

بنان اظهار داشت: با توجه به رویکرد شبکه افق به سبک زندگی ایرانی- اسلامی می‌توان گفت که این سبک در زندگی آن‌ها جاری بوده و در عین حال فداکاری زوج‌ها را در این برنامه دیدیم.

وی ادامه داد:‌ به هر حال شرایط به گونه ای برای آن‌ها رقم خورده است که آن ها حداکثر با هم بودن را تجربه کرده‌اند و بیشترین چیزی که در همسران شهدا می‌توان دید صبر است و این خصلت در همسران جانباز بیشتر به چشم می‌خورد زیرا آن‌ها برای مراقبت از همسران خود نیازمند وضعیت روحی و جسمی بالایی هستند و این خصلت می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی‌ آمار طلاق بگذارد.

بنان در خصوص ساخت فاز جدید این برنامه اظهار داشت:‌ فعلا در مرحله تحقیقات هستیم که حدود 2ماه دیگر اقدام به ساخت فاز چهارم می‌کنیم.

وی همچنین افزود: ما برای ساخت فاز سوم مشکلات چندانی جز هماهنگی با همسران شهدا و تدوین این برنامه نداشتیم همچنین احسان حسنی در سازمان هنری از این کار حمایت بسیاری کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار