ضیائی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

نمایندگان برای پیشبرد برنامه های هلال احمر از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند/افزایش هم افزایی ارائه خدمات با وزارت بهداشت در سال آینده

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با هیات رئیسه فراکسیون هلال‌احمر مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان همواره نظر مثبتی به هلال‌احمر داشته و در این زمینه از هیچ کوششی برای کمک به پیشبرد برنامه‌های این نهاد خدمتگزار فروگذار نکرده‌اند.

به گزارش  خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران ،سید امیرمحسن ضیائ رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به  پیشبرد برنامه های هلال احمر  اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همواره مورد اعتماد نمایندگان مردم بوده و انعکاس آنچه در مجلس دیده می شود حاکی از آن است که نظر نمایندگان همواره به هلال احمر مثبت بوده است.

وی با اشاره به  حمایت نمایندگان مجلس برای هلال‌احمر افزود: جمعیت هلال احمر سال آینده تلاش می کند تا خدمات بهتر و گسترده تری را در سطوح مختلف ارائه کند و به ویژه در این زمینه همه تلاش خود را برای گسترش امداد هوایی به کار خواهد بست.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان گفت: به‌علاوه سال آینده هم افزایی بیشتری در زمینه ارائه خدمات با وزارت بهداشت و درمان خواهیم داشت تا در برخی حوزه های اساسی به توافق برسیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایندگان ، هلال ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار