قره شیخلو در مراسم تجلیل از خبرنگاران قرآنی؛

سهم قرآن را باید در رسانه‌ها افزایش دهیم

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به پیشرفت اخبار دیگر حوزه های اقتصادی ،ورزشی و... در رسانه ها نسبت به بیست سال گذشته، گفت: سهم قرآن را هم باید در رسانه‌ها به مانند دیگر حوزه ها افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن امروز بعداز ظهر در جمع خبرنگاران حوزه قرآنی با بیان این مطلب افزود:
انعکاس اخبار قرآنی فرصتی برای رشد سهم قرآن در رسانه‌ها و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های این عرصه است بنابراین شایسته است از این فرصت در راستای توسعه اخبار قرآنی بهره بگیریم تا اخبار قرآنی نیز همچون اخبار سایر حوزه‌ها به ویژه اخبار ورزشی در فضای مجازی و صداوسیما چندین بار در روز منعکس شود.

قره شیخلو خاطرنشان کرد:برای پیشرفت در عرصه‌های قرآنی باید متناسب با امکانات پیش رویم، و باید واقعیت جامعه را متناسب با امکانات بسنجیم تا به جامعه آرمانی که در آن همه توانایی خواندن و فهم آیات الهی را دارند، برسیم که البته هنوز تا رسیدن به این نقطه فاصله زیادی داریم.

رئیس سازمان دارالقرآن افزود:خبرنگار حوزه قرآنی با خبرنگار دیگر حوزه ها فرق دارد و چه در رفتار چه در حوزه تخصصی باید رنگ وبوی قرآنی بدهد.

وی فعالیت‌های سازمان دارالقرآن در سال جاری را متوسط ارزیابی وگفت: مجموعه سازمان دارالقرآن متعلق به نظام است و با تجربه بیش از سه دهه در ارتقای امور قرآنی فعالیت می‌کند که امیدواریم سال آینده بتوانیم با بهره‌گیری از نظرات فعالان قرآنی خدمات بهتری ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.