نقشه مهندس قلابی برای سرقت از دختر پولدار/ قربانی با دیدن هیوندا کوپه فریب خورد

مهندس قلابی وقتی در یک سایت همسر یابی با دختر ثروتمند آشنا شد تصمیم به کلاهبرداری گرفت.

نقشه مهندس قلابی برای سرقت از دختر پولدار/ خواستگاری شگرد مرد شیاد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۵ تهران از سرقت کارت عابربانکش و برداشت ۳۰ میلیون تومان از حسابش خبر داد که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی سارق آغاز شد.

در حالیکه تجسس‌ها ادامه داشت دختر جوان بار دیگر راهی دادسرا شد و گفت: من چند ماه پیش در یکی از سایت‌های همسریابی با مردی به نام "سجاد" آشنا شدم. در نخستین قرارمان "سجاد" با ماشین هیوندا کوپه آمد و مدعی شد که مهندس راه و ساختمان است. او می‌گفت که در تهران و دبی برج سازی می‌کند. او با چرب زبانی اعتماد مرا به خود جلب کرد و باور کردم که مرد رویا‌هایم را پیدا کرده‌ام.

شاکیه ادامه داد:"سجاد" هربار که سر قرار می‌آمد، سوار یک ماشین مدل بالا بود. یک بار بنز، یک بار پورشه و یک بار خودرویی دیگر. او مدعی شد که به زودی همراه خانواده‌اش به خواستگاری من می‌آید. من هم با خوشحالی خودم را برای ازدواج آماده کردم. آپارتمان کوچکی داشتم که آن را فروختم و پولش را به حسابم ریختم و "سجاد" هم در جریان همه این اتفاقات بود تا اینکه به طرز مشکوکی کارت عابربانکم ناپدید شد و حالا مطمئنم کسی جز "سجاد" سارق نیست.

با این سرنخ، دستور بازداشت خواستگار فراری صادر شد و او دستگیر شد.

وی در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: بعد از آشنایی با این دختر وقتی متوجه شدم که وضع مالی خوبی دارد تصمیم به کلاهبرداری گرفتم. در این مدت وقتی برای خرید با او به مراکز مختلف می‌رفتم و او با کارتش خرید می‌کرد، رمز کارت را به خاطرسپردم و در فرصتی مناسب کارت عابربانکش را از کیفش سرقت کردم.

با اعتراف این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. ‎



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
قابل توجه دختر خانمها
به هيچ وجه گول ظاهر افراد را نخورند فقط به جواناني فكر كنند كه مرد همت وغيرت ومردانگي هستند وروي پاي خود ايستاده اند وبجز خدا به كسي وابسته نيستند
آخرین اخبار