خالدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

چهارشنبه سوری امسال 22 قطع عضو به همراه داشت/ 2 قربانی نابینا شدند

خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: حوادث چهارشنبه سوری امسال 421 مصدوم برجای گذاشت که از این تعداد 22 نفر قطع عضو و 2 نفر نابینا شدند.

چهارشنبه سوری امسال 22 قطع عضو به همراه داشت/ 2 قربانی نابینا شدند
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین آمار مصدومان و کشته شدگان حوادث چهار شنبه سوری در کشور گفت:  حوادث چهار شنبه سوری پایان سال در کشور 421 مصدوم بر جای گذاشت که از این تعداد 45 نفر خانم و 376 نفر آقا بودند.

وی افزود: از این تعداد، 4 تن تحت مراقبت‌های ویژه در آی سی یو هستند که این مصدومان (3 نفر در تهران و یک نفر در شهر گنبد) همچنان در بیمارستان بستری می‌باشند و حال عمومی آن‌ها وخیم است.

سخنگوی اورژانس کشور تصریح کرد: همچنین در حوادث چهارشنبه آخر سال، سه نوجوان 14،17 و 18 ساله نیز در تهران، ورامین و کرج فوت کردند و همچنین در شهر گنبد و کرج دو نوجوان پسر تخلیه چشم شدند.

به گفته سخنگوی اورژانس، در روز گذشته 22 تن نیز قطع عضو از ناحیه انگشت و مچ دست شدند که رنج سنی آن‌ها از 13 تا 18 سال بود و این حوادث در شهرهای کرج، ارومیه، رشت و تهران رخ داد.

خالدی خاطر نشان کرد: نگرانی اورژانس کشور از این است که همچنان بعضی از افراد مواد محترقه نگهداری و استفاده می‌کنند که خواهشمندیم این مواد را به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی تحویل دهند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار