به سفارش گروه روایت فتح؛

«ما باز هم آمدیم» در بلوچستان کلید می‌خورد

مستند «ما باز هم آمدیم» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سجاد ساجدی امروز 27 اسفند در منطقه ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان مقابل دوربین رفت.

سجاد ساجدی کارگردان و تهیه کننده مستند "ما باز هم آمدیم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مستند "ما باز هم آمدیم" در 5 قسمت ساخته خواهد شد و 3 قسمت از ساخت این پروژه تلویزیونی بر عهده من گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه مستند به سفارش گروه روایت فتح تهیه و تولید شده و تلاش‌های بی وقفه حوزه‌های جهادی را با نگاهی متفاوت به تصویر می‌کشد.

ساجدی عنوان کرد: تصویربرداری مجموعه مستند " ما باز هم آمدیم" در منطقه ایران شهر بلوچستان، قلعه گنج کرمان و لرستان توسط دوربین جواد رزاقی انجام می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه گروهی از دانشجویان امام صادق را به تصویر می‌کشد که برای ترویج فرهنگ و خودساختگی خود به کار عمرانی در جهت ساختن بنای مسجد و مدرسه می‌پردازند.

ساجدی تصریح کرد: مجموعه مستند "ما باز هم آمدیم" از دید بچه‌های روستا به افراد جهادی می‌نگرد و نگاه مخاطب به تلاش و کارهای این  گروه در این مستند بیان می‌شود و علاوه بر آن در مستند "ما باز هم آمدیم" این دو نگاه از دریچه دوربین از یکدیگر تفکیک می‌شود.

ساجدی عنوان کرد: گروه جهاد سازندگی را 60 نفر زن و مرد تشکیل می‌دهد که خانم‌ها در عرصه فرهنگی و بهداشت بر آقایان علاوه بر کارهای فرهنگی در زمینه عمرانی فعالیت می‌کنند.

وی که خود نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: جواد رزاقی مدیر تصویر‌برداری و سعید ساجدی به عنون صدا بردار در این پروژه همکاری دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.