جعفریان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اصلاح ترافیکی محدوده دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

قائم مقام شهردار منطقه 6 از توافق با دانشگاه تهران برای پایان دادن به تعریض دانشکده فیزیک به محدوده خیابان‌های نوزدهم و بیستم کارگر شمالی خبر داد.

مانی جعفریان قائم مقام شهردار منطقه 6 در گفت‌وگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با شاره به اصلاح ترافیکی محدوده دانشکده فیزیک دانشگاه تهران اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح امتداد خیابان کارگر شمالی به شرهک والفجر، توسط  شهرداری منطقه نسبت به رفع معارضان این محدوده از جمله بخش‌هایی از اراضی دانشکده ژئوفیزیک دانشگاه تهران، سازمان هوا و فضا وایستگاه هواشناسی اقدام شده است.

وی با بیان اینکه آخرین معارض این مسیر دانشکده ژئوفیزیک دانشگاه تهران بوده است افزود: در واقع این دانشکده پیشروی نامتعارف به محدوده خیابان‌های نوزدهم و بیستم کارگر شمالی داشت که مشکلات ترافیکی بسیاری را در این خیابان ایجاد می‌کند.

جعفریان تأکید کرد: تعرض این دانشکده به خیابان‌های اطراف سلامت دانشجویان و شهروندان ساکن در این محدوده را به مخاظطره انداخته است که با آزاد سازی خیابان کارگر شمالی در مسیر شمالی به جنوب، رانندگان به محدوده‌ای مارپیچ بر می‌خورند و سرعت بالای خودروها سلامت جان دانشجویان و شهروندان به به خطر می‌اندازند.

قائم مقام شهردار منطقه در پایان ادامه داد: توافقات لازم برای تملک این بخش از دانشکده فیزیک با مسئولان دانشگاه تهران پس از مذاکرات پی در پی انجام و اکنون عملیات عمرانی رفع این معارض رو به پایان است و مشکل ترافیکی این بخش بزودی رفع می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار