بحرگرد:

عملکردمان به نسبت سال گذشته از لحاظ کیفی بهتر بود/ کمبود بودجه مشکل اصلی استان ما به شمار می‌آید

رییس هیئت روستایی و بازیهای بومی و محلی مازندران در خصوص عملکردشان در سال 1393گفت: با توجه به اینکه شاخص‌های بهتری را برای سال 93 در نظر گرفته بودیم عملکردمان از لحاظ کیفی به نسبت سال گذشته بهتر بود.

محمدرضا بحرگرد نیکو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1392 بیش از 1700 برنامه در قالب جشنواره مسابقه اعزام و کلاسهای داوری و مربیگری داشتیم اما در سال 1393 حدود 650 برنامه داشتیم با این حال به نسبت سال گذشته از لحاظ کیفی عملکردمان رضایت‌بخش‌تر بود.

وی در خصوص اینکه چند درصد برنامه‌هایشان عملی شده است اذعان داشت: طبق برنامه‌ای که برای تقویم ورزشی 1393 در نظر گرفته بودیم حدود 70 درصد برنامه‌هایمان عملی شده است.

بحرگرد در مورد مشکل اصلی این هیئت برای عملی شدن برخی برنامه‌ها بیان کرد: مشکل اصلی ما فقط کمبود بودجه است که مانع اصلی برگزار نشدن برخی از برنامه‌های این استان به شمار می‌آید.

محمدرضا بحرگرد نیکو در خصوص رویدادهای مهم ورزشی این هیئت در سال 1393 اذعان داشت: در سال 1393 تفاهمنامه‌هایی به هیئتهای فوتبال تیراندازی اسکیت کبدی جودو ورزشهای رزمی و اسکواش را ارسال کردیم تفاهمنامه‌ با بسیج ورزشکاران استان مازندران و تفاهمنامه با میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران امضا کردیم.

وی در این خصوص ادامه داد: برگزاری مسابقات قوی‌ترین و سریع‌ترین بانوی روستا،‌قوی‌ترین و سریع‌ترین مرد روستا برگزاری دومین دوره لیگ لوچوی کشور دومین دوره قهرمانی بازوبند طلای پهلوانی لوچو برگزاری لیگ فوتبال روستایی هفت سنگ بانوان حضور لوچو کشتی سنتی مازندران در همایش کشتی‌های سنتی حضور در مسابقات قهرمانی کشتی‌های ساحلی کسب مقام نایب قهرمانی در جشنواره حرکت و برکت در شیراز کسب مدال نقره در مسابقات بین المللی کشتی با چوخه در اسفراین و ... از مهمترین رویدادهای ورزشی این استان در سال 1393 به شمار می‌آیند.

محمدرضا بحرگرد نیکو در پایان در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده این استان برای نوروز 1394 خاطر نشان کرد: برای نوروز 1394 برگزاری جشنواره نوروزی را در سراسر استان مازندران دستور کار خود قرار دادیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مازندران ، عملکرد ، کیفی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.