صفائیان:

تمرکزمان در سال جدید روی میزبانی غرب آسیاست

دبیر انجمن بیس بال گفت:انجمن بیس بال برای قهرمانی غرب آسیا درخواست میزبانی داده است.

 صفائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رئیس انجمن بیس بال طی مذاکراتی که در تونس در راستای میزبانی غرب آسیا انجام دادند ایران را کاندیدای این دوره از رقابت‌ها کردند.

وی ادامه داد: با توجه به امکاناتی که از پاکستان در قهرمانی غرب آسیا 2015 شاهد بودیم تجهیزات و امکانات ما در مقایسه با آنها بیشتر و استانداردهای موجود شرایط بهتری دارد و نظر به اینکه پاکستان بیشتر از زمین کریکت به جای بیس بال استفاده می‌کرد و این در صورتی است که انجمن بیس بال دو استادیوم تخصصی بیس بال در کرج و بوشهر دارد به این ترتیب ما می‌توانیم میزبانی غرب آسیا را از آن خود کنیم.

وی افزود: کنفدراسیون آسیایی بیس بال در شهریور 94 برای بازدید و امتیاز دهی به کشورمان سفر می‌کنند که طبق داشته‌های مان شانس ما برای میزبانی بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: انجمن بیس بال برای سال 94 لیگ در دو بخش آقایان و بانوان کلاس‌های داوری و مربیگری برگزار می‌کند.

صفائیان ادامه داد: لیگ و میزبانی دور نهایی آن را در 2 بخش آقایان و بانوان بیس بال در اواخر فروردین و کلاس های داوری و مربیگری که زمان آن هنوز مشخص نیست.

وی افزود: دعوت نامه‌هایی از چند کشور به صورت غیر رسمی داریم اما این درخواستهای باید به تصویب شورای بدون مرزی برسد و تا زمانی که این دعوت نامه‌ها رسمی نشود امکان حضور کشورمان در این رقابت‌اه میسر نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با واگذاری بازی به پاکستان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا شانس حضور در المپیک را از دست دادیم و اکنون ژاپن، چین تایپه و کره جنوبی به همراه پاکستان و یک تیم از شرق آسیا به مسابقات مقدماتی المپیک راه یافتند ما با مذاکراتی که با ایدوکارا سرمربی ژاپنی تیم ملی سعی در حفظ این مربی در سال جدید داریم و امیدواریم با عملکرد خوب این مربی بتوانیم سطح کیفی بیس بال را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار