جزییات تصادف مرگبار شب گذشته در اتوبان همت/ 6 کشته و مجروح در برخورد 206 با ال 90

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه برخورد یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه ال 90 در اتوبان همت و 6 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

جزییات تصادف مرگبار شب گذشته در اتوبان همت/ 6 کشته و مجروح در برخورد 206 با ال 90
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 23:6 شب گذشته برخورد دو دستگاه خودرو در شرق به غرب اتوبان همت ، تقاطع اشرفی اصفهانی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه خودروی 206 به شدت از عقی با یک دستگاه ال 90 برخورد کرده که خودروی ال 90 از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با پایه های پل متوقف می شود.

وی افزود: خودروی ال 90 دارای 6 سرنشین بود که تعدادی از آنها پیش از حصور آتش نشانان و تعدای با حضور ع.امل آتش نشانی از خودرو خارج شدند .

ملکی در ادامه بیان داشت: در این حادثه 5 نفر از سرنشینان شامل 3 مرد و 2 زن که یکی از آنها نیز یک کودک 4 ساله بود به شدن مجروح و تحویل عوامل اورژانس شدند و یک خانم 55 ساله نیز به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات ایمن سازی محل را برای شناسایی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند و عملیات خود را در ساعت 23:40 به پایان بردند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، کشته ، تصادف ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار