خاطره کارآگاهان جنایی؛

جنایت فقط برای دزدیدن پیکان/ داستان قاتلی که پس از 20 روز فرار دستگیر شد

یک کارآگاه جنایی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

داستان جنایت فقط برای دزدیدن پیکان/ قاتل پس از 20 روز فرار دستگیر شد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،در سال ۷۶ برابر استعلام گشت، توسط استوار علی اکبر خورشیدوند در سطح شهرستان خرم آباد، خیابان شمشیر آباد، یک دستگاه خودرو پیکان سواری تصادفی که سابقه سرقت نیز نداشته، کشف شده و مدت ۴۸ ساعت از آن نگهبانی می‌شود.

در ‌‌نهایت در بعد از ظهر روز بعد، صاحب خودرو به سراغ خودرو اش می‌آید که با احساس حضور مأمورین اقدام به فرار می‌کند اما پس از طی چند کوچه دستگیر و به آگاهی منتقل می‌شود.

بازجویی و بازپرسی ادامه پیدا کرد و روی اظهارات نامبرده تحقیقات مفصلی به عمل شد اما در ‌‌نهایت در نتیجه بازجویی یکی از همکاران پلیس، متهم لب به اعتراف گشود که این خودرو را از تهران به همراه راننده‌اش کرایه کردم که مرا به ملایر برساند اما در بین راه نرسیده به ملایر، در زیر پل، به راننده گفتم برای دستشویی توقف کند که راننده وقتی پیاده شد سوئیچ ماشین را با خودش برد، من هم که قصد سرقت خودرو را داشتم تصمیم گرفتم که وی را به قتل برسانم.

وقتی برگشتم راننده پایین رفت من هم از عقب ملحفه خودش را برداشتم و راننده را با آن خفه کردم و زیر پل انداختم، از این قتل حدود ۲۰ روز می‌گذرد که طی تماس با آگاهی ملایر جنازه متوفی پیدا شده و متهم تحویل دستگاه عدالت شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار