وزارت امور خارجه ایران تایید کرد؛

سانحه هوایی جان دو خبرنگار ورزشی ایران را گرفت/باشگاه خبرنگاران این ضایعه را تسلیت گفت

درگذشت میلاد اسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری‌ تسنیم و روزنامه وطن از سوی مقامات مسئول تایید شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ میلاد اسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار خبرگزاری وطن امروز در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند.

این دو خبرنگار برای انجام پوشش خبری بازی‌ الکلاسیکو به اسپانیا رفته بودند.

 همچنین همراه تیم ملی در اردو اتریش نیز حضور داشتند و در زمان بازگشت به دلیل سقوط هواپیما جان خود را از دست داده و دارفانی را وداع گفتند.

در سقوط این هواپیما 144 مسافر، 2خلبان و 4خدمه فوت کردند.

وزارت امور خارجه ایران فوت دو خبرنگار ورزشی ایرانی مسافر هواپیمای جرمن وینگز آلمان را که در جنوب فرانسه سقوط کرد، تایید نمود.

این دو ایرانی مسافر هواپیمای آ 320بوده اند که ازبارسلونا عازم دوسلدورف بوده و دیروز (سه شنبه) در جنوب فرانسه سقوط کرده است.

** گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و جامعه رسانه‌های ورزشی کشور تسلیت می‌گوید.

** بر همین اساس فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت این دو عزیز را به خانواده های آنها و جامعه رسانه ورزشی فوتبال  تسلیت گفته و برای این دو همکار جوان از درگاه خداوند متعال آمرزش و مغفرت الهی  و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت دارد.

یاد و خاطره این دو عزیز که همیشه همراه فوتبال بودند و برای اطلاع رسانی عاشقانه فعالیت می کردند را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

آن عزیزان در راه انجام رسالت خبری و انجام وظیفه تا پای جان رفتند و نام‌شان ابدی شد. امید است خداوند آنها را در جوار رحمت خویش قرین نعمتی ابدی سازد.

** سایت باشگاه استقلال با انتشار پیامی ضایعه درگذشت نا به هنگام دو خبرنگار فعال در حوزه ورزش را تسلیت گفت.

إنا لله وإنا إلیه راجعون


در گذشت نا به هنگام میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی روزنامه نگار روزنامه وطن امروز که از خوشنامان و زحمتکشان این حوزه بودند، ضایعه بزرگی بود که بر جامعه رسانه ای وارد شد.

باشگاه استقلال ضمن ابراز هم دردی درگذشت این دو عزیز را به خانواده،دوستان و همکاران این دو تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این دو مرحوم علو درجات و غفران الهی خواستار است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.