عضو کمیسیون کشاورزی

استفاده از تمامی ظرفیت های کشاورزی،مستلزم یک حرکت جهادی

برای داشتن کشاورزی مناسب در کشور لازم است علاوه براعطای اعتبارات توجه ویژه ای در قالب حرکتی جهادی صورت بگیرد.

 هدایت الله میر مردادزهی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت :اعتباری که در حال حاضر به بخش کشاورزی تعلق گرفته است طبق مصوبات و شرایط قبلی کشاورزی تعیین شده است.مناسب است طبق شرایط فعلی اعتبارات به این بخش تعلق گیرد.

میرمرادزهی ادامه داد: اگر بخش کشاورزی رونق پیدا کند علاوه بر اینکه صادرات محصولات روند خوبی را طی می کند و همچنین تولیدات داخلی با قیمت مناسب تامین می شود.

وی گفت:اگر  اعتبارات خوبی به این بخش تعلق بگیرد میتوان از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: با در نظر گرفتن تعریفی که از بودجه شده است به  آبیاری تحت فشار توجه خوبی شده است.اما متاسفانه در سایر بخش های بسته حمایتی از تولید مانند کود،سم،بذر و آفت کشها و بسته ی مکانیزه ضعیف عمل شده است.به همین علت گاهی با مشکل گرانی و کمبود محصولات رو به رو می شویم.

میرمراد زهی بیان کرد : باید دانست کشور هایی که به استقلال رسیده اند بخش کشاورزی تقویت شده و قوی دارند و دولت هایشان حمایت و توجه خوبی داشته اند.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان خاطر نشان کرد:نباید به کشاورزی مثل سایر بخش ها نگاه کردباید کشاورزی بهتر و بالاتراز سایر بخش ها از نظر تامین منابع مالی نگاه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار