شماره ۱۰۲؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت، ۱۳۹۴/۰۱/۱۴

از این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این بازی‌ها و نرم افزارها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به دریچه فناوری اطلاعات سر بزنید و جالب‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای کاربردی برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند بتوانند آنچه که در یک هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته بازی‌ها و نرم افزارهایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک ترین‌های صفحه دریچه بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین نرم افزارها را از این بسته دانلود کنید.

 

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

 

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

 



 

حرفه ای باشید؛
تا به حال از گوشی هوشمند اندرویدی که در چه زمینه هایی استفاده کرده اید؟ این بار نوبت آن است که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک ماوس فوق حرفه ای تبدیل کنید، ماوسی که می توانید دستورات عملکردی شما را به صورت لمسی، چند لمسی، صوتی، متن و ... دریافت کند، کافیست برنامه معرفی شده را نصب کنید و با استفاده از بسترهای ارتباطی مانند بلوتوث و شبکه بی سیم، بین رایانه و گوشی ارتباط برقرار کنید. این برنامه WiFi Mouse Pro از سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز و مکینتاش برای برقراری ارتباط پشتیبانی می کند. از ویزگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اتصال خودکار در هنگام راه اندازی برنامه، کنترل مدیریت فایل ها از راه دور، پشتیبانی از مدیریت برنامه های چند رسانه ای و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: تبدیل تلفن همراه به یک ماوس حرفه ای


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

با یک تیر دو نشان بزنید؛
دنیای پیرامون ما پر از نکات علمی جالب است، که هر روزه دانشمندان موفق به کشف نکات علمی جدیدتری می شوند، شاید تا به حال این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد، سوالاتی مانند: چرا تو پاییز رنگ برگ درختان تغییر می کند، چرا پای پرندگان صاف نیست، چرا عطسه می کنیم و ... . نرم افزار ایرانی "101 حقیقت جالب" جواب 101 چرا به صورت کامل به شما خواهد داد. در این برنامه مجموعه ای از دانستنی ها گردآوری شده تا هم شما رو سرگرم کنه و هم چیزای جدیدی یاد بگیرید، در واقع با نصب برنامه معرفی شده با یک تیر دو نشان را مورد اصابت قرار خواهید داد.
 
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

دقیق عمل کنید؛
همانگونه که می دانید جهت قطبه در شهرهای مختلف یکسان نیست، این مسئله کار بیشتر افراد در مسافرت ها سخت می کند، با استفاده از برنامه قبله نما می توانید جهت قبله را پیدا کنید و لازم به ذکر است که ژیروسکوپ(قطب نما)دستگاه ها دارای خطا می باشد برای پیدا کردن قبله با کمترین میزان اشتباه سعی کنید دستگاه خود را در محیطی فاقد وسایل مغناطیسی مانند آهنربا قرار دهید و دستگاه خود را به سمتی بچرخانید که نقطه قرمز به سمت شکل کعبه نزدیک شود و زمانی که بالای شکل کعبه متن "قبله" ظاهر شد دستگاه شما به سمت قبله است. درجه قبله در هر شهری متفاوت است، درصورتی که موقعیت شما عوض شود باید موقعیت جدید را به دستگاه معرفی کنید.
 
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

تناسب اندام با یک برنامه ایرانی؛
بدون شک یکی از دغدغه های شایع در جامع ما لاغر شدن با استفاده از روش های طبیعی است. روز به روز بر تعداد بیماری هایی که چاقی عامل آن ها است افزوده می شود و بیشتر مردم همواره سعی دارند با داشتن رژیم غذایی مناسب اندام خودشان را متناسب نگه دارند. در این برنامه "چی بخورم که لاغر شم" بیش از 80 مطلب در مورد رژیم های لاغری جمع آوری شده تا بتوانید از رژیم های لاغری بهترین نتیجه را بگیرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت به اشتراک گذاری مطالب موجود با استفاده از بسترهای مخلف ارتباطی، رابط کاربری زیبا، استفاده از مطالب علمی و تایید شده اشاره کرد.
 
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

آموزش شبکه به زبانی ساده؛
ابتدا توضیحی در مورد شبکه می دهیم و شبکه چیست؟ شبکه‌ مجموعه‌ای‌ از سرویس‌ دهنده‌ها و سرویس‌ گیرنده‌های‌ متعددی‌ می‌باشد که‌به‌ یکدیگر متصل‌ هستند. در این‌ بین‌ سرویس‌ دهنده‌ها (server) نقش‌ سرویس‌ دهنده‌ و خدمات‌ دهی‌ و سرویس‌ گیرنده‌ها (Client) نقش‌ سرویس‌ گیرنده‌ یا همان‌ مشتری‌ را بازی‌ می‌کنند. شاید شما هم جزء آن دسته از کاربران باشید که دوست دارید شبکه کردن را بیاموزید یا کمی در مورد شبکه اطلاعات داشته باشید پس همراه دریچه باشید.

 

آموزش شبکه


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

مترجم همراه در جیب شما؛
امروزه وجود يک ديکشنری خوب در هر گوشی تلفن همراه لازم است. همه ما شاید علاقه ی شدیدی به یادگیری تمام زبان‌های دنیا داشته باشیم یا بخواهیم گردشگری که به شهر ما آمده است با آن مکالمه‌ی بکنیم همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري یا مترجم خوب براي ترجمه‌ي لغات و حتي متن کرده است. نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي‌خواهيم به ما بدهد. وقتي سخن از ديکشنري و مترجم خوب و کاربردي در تلفن‌های هوشمند مي‌شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار گفتگو ترجمه مي‌باشد که از هر لحاظ ايده آل است. تا به حال در زمينه‌ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزارهاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان گفتگو مترجم از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم برخوردار است. به همین منظور دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری برای شما معرفی می‌کند که قطعا شگفت زده خواهید شد.

 

مترجم گفتگو


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برای اندروید؛
دیگر هیچ وقت رمزهای خود را فراموش نخواهید کرد با استفاده از این برنامه "رمز یار (مدیریت بر رمزعبور+رمزساز)" می توانید تمام رمزهای عبور خود از جمله رمزهای سایت ها، رمزهای عابر بانک ها و دیگر رمزهای خود را ذخیره کنید و از آنها فایل پشتیبان تهیه کنید و یا برای خود رمز جدید بسازید و آن را در برنامه ذخیره کنید، رمزهای شما در این برنامه قابل حذف و ویرایش هستند. رمزیار اپلیکیشنی است که به شما این امکان را می دهد تا تمام رمزهای عبور خود را بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی همیشه به همراه خود در گوشی موبایل تان داشته باشید و هیچ وقت نگران فراموشی رمزهای خود نباشید. دقت کنید که این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی در کد گذاری رمزها برخوردار است و تمام رمزهای شما و فایل های پشتیبان شما به هیچ عنوان امکان بازیابی را ندارد و هیچ کس غیر شما امکان دسترسی به این رمزها را نخواهد داشت.
 
دانلود کنید: مدیریت بر رمزعبور + رمزساز


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

برای سیستم عامل اندروید؛
شاید رانندگی با ماشین های سواری کار نسبتا آسانی باشد، ولی به نظر شما رانندگی با کامیون و تریلر هم آسان است؟ اگر فکر می کنید که رانندگی با تریلر کار آسانی است، در این بازی Truck Simulator به چالش کشیده خواهید شد. در بازی معرفی شده باید به پارکینگ بروید و محصولات را بار بزنید، آن ها را به مقصدهای تعیین شده تحویل دهید، در مسیر بازی با چالش های مختلف رو به رو خواهید شد، که کمی غفلت لازم است تا امتیازات کسب شده را از دست بدهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: 7 کامیون مختلف، زوایای مختلف دوربین برای نمایش، گرافیک عالی و ... اشاره کرد.
 
دانلود كنيد: رانندگي در شهر با تريلر دانلود كنيد: رانندگي در شهر با تريلر


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

یک بازی سرگرم کننده برای IOS؛
Mikado یک بازی جذاب و محبوب در شرق آسیا است، در این بازی باید مهارت های فردی خود را بسنجید و با چیدن میله های چوبی به روش های مختلف با رقیبان خود رقابت کنید. بازی دارای دو حالت انفرادی و گروهی است، که در قسمت انفرادی شما باید با حافظه مجازی بازی به رقابت می پردازید و در قسمت گروهی می توانید با چهار نفر از دوستان خود بازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: سیستم کنترل بصری زیبا، ارائه فهرستی جامع از بهترین بازیکنان در جهان، دارا بودن حالت کلاسیک و ... اشاره کرد. بازی که در حال حاضر دریچه برای شما معرفی کرده است، یکی از بهترین نسخه های موجود این بازی برای تلفن های همراه هوشمند به ویژه سیستم عامل ios است.
 
 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 

ساعت ها سرگرم شوید؛
یکی از بازی های محبوب در گوشی های هوشمند اندرویدی بدون شک بازی بوکس واقع گرایانه است، این بازی Boxing mania 2 با گرافیک منحصر به فرد خود محیطی را ایجاد می کند تا شما برای ساعت ها سرگرم شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود 5 مکان مختلف برای برگزاری مسابقات، 4 سطح دشواری مختلف، قابلیت بازی با دوستان از طریق بستر بلوتوث و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای کسب مقام قهرمانی باید در تمرینات دشوار شرکت کنید و آمادگی لازم را کسب کنید، فراموش نکنید که برای حفظ قدرت خود در بین مسابقات از تمرینات نیرو بخش هم استفاده کنید.
 
دانلود کنید: بازی بوکس واقع گرایانه دانلود کنید: بازی بوکس واقع گرایانه


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   





گزارش از سالار واعظی


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار