شماره ۱۰۳؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

از این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این بازی‌ها و نرم افزارها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به دریچه فناوری اطلاعات سر بزنید و جالب‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای کاربردی برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند بتوانند آنچه که در یک هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته بازی‌ها و نرم افزارهایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک ترین‌های صفحه دریچه بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین نرم افزارها را از این بسته دانلود کنید.

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




نرم افزار Wise Care 365 یکی از ابزارهای حرفه‌ای در زمینه بهینه سازی سیستم عامل می‌باشد. بعد از نصب این نرم افزار شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب كرده‌ايد.
بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.

با چند کلیک ساده کارایی و سرعت رایانه خود را به اوج برسانید

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


لبخند بزنید؛ سه، دو، یک...
با ورود تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی به زندگی روزمره ما انسان‌ها تب عکاسی و سلفی‌ها نیز بالا رفته است، فرقی نمی‌کند کجا باشیم، چه در دل طبیعت باشیم چه در دانشگاه و محل کارمان هر روز کلی عکس سلفی می‌گیریم و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان‌مان به اشتراک می‌گذاریم. ثبت یک تصویر خوب، باکیفیت و مناسب نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد اما این فقط یک طرف ماجراست طرف دوم دست اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که بخش دوم ماجرا دست آنهاست. این اپلیکیشن‌ها گاهی توانایی‌های زیادی ندارد و پیدا کردن یک ابزار قوی جهت رتوش و افکت‌گذاری حرفه‌ای کمی دشور است. اپلیکیشن Aviary که چند سالی است توسط گوگل پلی به عنوان اپلیکیشن برتر در حوزه عکاسی و ویرایش عکس معرفی می‌شود، حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن ویرایش تصاویر برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوزفون است که با خود قابلیت‌هایی همچون تغییر اندازه، تغییر وضوح تصاویر، افزایش و یا کاهش روشنایی، تنظیم کنتراست و اشباع رنگی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده با Aviary می‌توانید ده‌ها افکت زیبا روی تصاویر اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب و رویایی را برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کنید و تنها با یک تپ در شبکه مورد علاقه خود با دوستانتان شیر کنید.

دانلود کنید: قوی‌ترین نرم افزار ویرایش عکس

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


كاهش سريع ميزان شار‍‍ژ باتري تلفن هاي اندرويدي يكي از مهم ترين مشكلات اكثر كابران اين سيستم عامل است، دليل اصلي اين كاهش وجود برنامه هاي مختلف و پر مصرف است، اين برنامه Battery Saver PRO با انجام كارهايي چون: پاك كردن كش هاي گوشي يا تبلت، كنترل برنامه هاي مختلف، ارائه ليست از برنامه هاي پر مصرف و ... سبب كاهش مصرف باتري گوشي يا تبلت اندرويدي مي شود. برنامه با ارائه چهار راهكار عادي، هوشمند، پيشرفته و سفارشي دست كاربر را براي انجام تنظيمات اختصاصي باز مي كند. در هر يك از روش هاي معرفي شده كاربر مي تواند تا ميزان قابل توجهي ميزان مصرف باتري را كاهش دهد و سبب افزايش طول عمر باتري شود.

دانلود كنيد: 5 ابزار در يك برنامه دانلود كنيد: 5 ابزار در يك برنامه دانلود كنيد: 5 ابزار در يك برنامه

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


نرم افزار ip tools premium در حال حاضر قدرتمندترين برنامه مديريت و ايجاد تغييرات در ip  آدرس براي سيستم عامل اندرويد است، با استفاده از برنامه معرفي شده مي توانيد مانند يك برنامه نويس حرفه اي ip گوشي تان را مديريت كنيد. از ابزار مديريتي برنامه بايد به مواردي چون: بررسي پينگ بودن مسير،‌ يافتن آي پي هاي مشابه، ارائه ماشين حساب آي پي، نمايش شبكه هاي محلي و ... اشاره كرد. در ضمن اين برنامه مي تواند گزينه مناسبي براي ايجاد شبكه هاي محلي بين رايانه و تلفن همراه باشد، زيرا براي ايجاد شبكه هاي محلي نيازي به وجود اينترنت نيست.

دانلود كنيد: مديريت ip به صورت حرفه دانلود كنيد: مديريت ip به صورت حرفه

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


یکی از رایج ترین روش های ورود ویروس ها و بد افزارها به درون رایانه اتصال فلش مموری های آلوده از طریق درگاه های usb است، برای این که از ورود ویروس ها و فایل های مخرب به رایانه خود جلوگیری کنید، می توانید نرم افزار کاربردی و رایگان UsbFix را نصب کنید، برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، به صورت حرفه ای درگاه های usb را لحظه ای بررسی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از تشخیص خودکار ویروس های اتوران، پشتیبانی از انواع حافظه های جانبی، سرعت بالا در اسکن و از بین بردن ویروس ها اشاره کرد.

دانلود کنید: ویروس کشی قدرتمند برای درگاه های usb

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


همیشه یکی از نگرانی های اکثر افراد، دسترسی دیگران به اطلاعات و محتوای موجود در تلفن همراه شان است، نرم افزار بستری را فراهم می کند تا از فضولی افراد غیر مجاز جلوگیری کنید و در صورت قصد دسترسی به اطلاعات گوشی از این موضوع مطلع شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قفل سریع گوشی یا تبلت تنها با یک کلیک، ارائه لیستی جامع از افرادی که قصد مشاهده فایل چند رسانه ای را داشته اند، عدم دسترسی به اطلاعات مد نظر شما و ... اشاره کرد.

دانلود کنید: از دسترسی جاسوسان به دور باشید دانلود کنید: از دسترسی جاسوسان به دور باشید دانلود کنید: از دسترسی جاسوسان به دور باشید

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


ساعت ها سرگرم شوید؛
یکی از بازی های محبوب در گوشی های هوشمند اندرویدی بدون شک بازی بوکس واقع گرایانه است، این بازی Boxing mania 2 با گرافیک منحصر به فرد خود محیطی را ایجاد می کند تا شما برای ساعت ها سرگرم شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود 5 مکان مختلف برای برگزاری مسابقات، 4 سطح دشواری مختلف، قابلیت بازی با دوستان از طریق بستر بلوتوث و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای کسب مقام قهرمانی باید در تمرینات دشوار شرکت کنید و آمادگی لازم را کسب کنید، فراموش نکنید که برای حفظ قدرت خود در بین مسابقات از تمرینات نیرو بخش هم استفاده کنید.

دانلود کنید: بازی بوکس واقع گرایانه دانلود کنید: بازی بوکس واقع گرایانه

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


Candy Crush Saga؛
بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب‌ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌هاست. محبوبیت این بازی تا حدی بوده که بیش از 300 میلیون بار فقط برای سیستم‌عامل اندروید دانلود شده است و توانسته از 5 امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast می‌باشد و شما باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های هم رنگ مراحل بازی را به پایان برسانید. محبوبیت بازی تا حدی بوده است که به درخواست کاربران نسخه رایانه، iOS و ویندوزفون آن هم منتشر شده است. گرافیک بازی Candy Crush Saga به حدی زیبا و جالب است که باعث می شود تا شما به راحتی احساس گرسنگی کرده و بیشتر دوست داشته باشید تا به خوردن آبنبات بپردازید. در بعضی مراحل بازی می توانید از راهنما استفاده کنید زیرا بعضی مراحل بازی آنقدر سخت هستند که به سختی می توان کاری انجام داد و برای همین ممکن است نیازمند راهنما شوید و از آن استفاده کنید. مراحل جدید، گرافیک 3D، گیم پلی ساده و روان، مراحل آسان و سرگرم کننده، شکلات‌های رنگی متعدد از ویژگی‌های جدید این نسخه از بازی است.



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


فيفا يكي از بازي هاي محبوب براي تمامي سيستم عامل ها است، كه در اين گزارش جديدترين نسخه جاواي اين بازي جذاب و مهيج را براي شما كابران دريچه آماده كرده ايم. از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: نمايش تكرار گل هاي زده شده به صورت حرفه اي، گيم پلي جذاب، وجود تيم هاي مختلف و ... اشاره كرد. در اين بازي بايد تيم منتخب خود را انتخاب كنيد و تمرين آماده سازي براي بازيكنان خود محيا كنيد، بعد از گذراندن مراحل ذكر شده تيم شما براي شركت در مسابقات آماده شده است و مي توانيد با رقيبان خود براي كسب مقام قهرماني مبارزه كنيد.

دانلود كنيد: بازي فيفا 15 اين بار براي پلتفرم جاوا دانلود كنيد: بازي فيفا 15 اين بار براي پلتفرم جاوا دانلود كنيد: بازي فيفا 15 اين بار براي پلتفرم جاوا

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


تبديل به يك خلبان هواپيماي نظامي شويد و در جنگ هاي چالش انگيز شركت كنيد. Air combat 2015 يكي از جديدترين و كامل ترين بازي هاي جنگي براي سيستم عامل اندرويد است، كه با گرافيك منحصر به فرد خود مي تواند بستري واقع گرايانه را براي شما فراهم كند و شما را براي ساعت ها سرگرم كند. از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: فيزيك واقع گرايانه، وجود هواپيماهاي مختلف، گيم پلي پويا و ... اشاره كرد. در اين بازي قدرت مانور و هدف گيري در تيراندازي حرف اول را مي زند و مي توانيد با جمع آوري امتيازات مناسب تسليحات جنگي خود را ارتقا دهيد و با قدرت بيشتري به مصاف رقيبان برويد.

دانلود كنيد: جنگي تمام عيار با هواپيماهاي جنگي دانلود كنيد: جنگي تمام عيار با هواپيماهاي جنگي

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   






گزارش از سالار واعظی


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۲۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام جناب واعظی
٢٠ نرم افزار برتر اندرویدی را که در سایت قرار داده بودید از کجا بیابم?
آخرین اخبار