پدر یکی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای ایرباس خواستار تمرکز بیشتر روی سلامت خلبانان شد

او از شرکتهای هوایی خواست سلامت خلبانان را با تمرکز بیشتری بررسی کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس، شواهد موجود از اقدام عمدی آندریاس لوبیتس-- کمک خلبان پرواز جرمن وینگز لوفت‌هانزا – در برخورد هواپیما به کوه حکایت دارد. وی همچنین بیماری اش را به همراه یک گواهی پزشکی در روز سانحه از کارفرمایانش پنهان کرده بود.

فیلیپ براملی، پدر یکی از قربانیان در این باره به خبرنگاران گفت: من معتقدم خطوط هوایی باید حساس تر باشند و از خلبانان خوب به درستی مراقبت کنند. زندگی و جان عزیزان ما در دستان آنهاست.

پاول براملی،‌ پسر 28 ساله او،‌ یکی از 150 قربانی این سانحه هواپیما است.

فیلیپ براملی افزود: انگیزه لوبیتس از این کار اهمیتی ندارد. آنچه اهمیت دارد این است که اینگونه حوادث دیگر تکرار نشوند. پسر من و دیگر مسافران هواپیما هرگز نباید از یادها فراموش شوند.

شرکت جرمن وینگز اعلام کرد لوبیتس تمام معاینات پزشکی را با موفقیت گذرانده بود.

کارشناسان حمل و نقل هوایی معتقدند این معاینات پزشکی بسیار دقیق هستند اما بیشتر سلامت جسمانی فرد را می سنجند. شرایط روحی خلبان‌ها فقط یکبار سنجیده می شود و آن هم زمانی است که شرکت تصمیم می گیرد آنها را به برنامه های آموزشی وارد کند.

دادستانان دوسلدورف اعلام کردند لوبیتسگواهی پزشکی اش را-- که او را از پرواز در روز سقوط هواپیما منع می‌کرد-- از کارفرمایانش پنهان کرده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار