ویژه برنامه فرهنگسرای رازی به مناسبت روز طبیعت اعلام شد

ویژه برنامه فرهنگ سرای رازی به مناسبت سیزدهم فروردین روز طبیعت اعلام شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی؛ این برنامه در بخش ایستگاهی از ساعت 8 صبح با برپايي غرفه بادبادک سازی، نقاشی خط، رادیو پارک و ساخت اشکال بادکنکی به اجرای برنامه می پردازد. 

در ادامه این برنامه آزادسازی ماهی‌های قرمز سفره هفت‌سین در دریاچه بوستان رازی برگزار می شود این حرکت علاوه بر مزایای زیست محیطی زمینه نشاط و شادابی مردم را فراهم می کند. 

همچنين در این برنامه با توجه به شعار سال جاری سازمان با عنوان "تهران شهر مهربانی" این موضوعات در قالب فعالیت ایستگاه ها و رادیو پارک مطرح و  مسابقه هایی با محوريت آشنایی با آموزه های مهربانی توسط كارشناسان برنامه اجرا و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ فرهنگ سرای رازی در بهار فاطمی به برنامه های گوناگونی چون روایتگری داستان های قرآن و ائمه اطهار، مسابقه عکاسی با عنوان "قاب رازی" پرداخت.

همچنین کتابخانه رازی در تعطیلات نوروزی از ساعت 9 صبح تا 17 و نگارخانه فانوس فرهنگ سرای رازی پنجم تا سیزدهم فروردین ماه از ساعت 13 تا 19 با برپایی نمایشگاه تبلور رنگ ها به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته است.

فرهنگ سرای رازی با امکانات منحصر به فرد تفریحی، فرهنگی و ورزشی در روزهای آغازین سال همواره محلی برای بازدید هزاران مسافران نوروزی و شهروندان عزیز تهرانی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار