کرمان؛

90درصد تصادفات کرمان به سبب واژگونی خودرو/ پلیس راه با تمام توان در خدمت مردم

امنیت جاده ها به همت اشخاصی تامین می شود که در ایام نوروز درحالی که همه ی افراد در دید و بازدید هستند این افراد عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی برای آسایش مردم خدمت رسانی می کنند.


فرمانده پلیس راه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان با اعلام اینکه از 25 اسفند ماه طرح ترافیک نوروزی در استان عملیاتی شد، گفت: 250 خودرو که در 150 عدد از این خودروها مربوط به پلیس راه هستند، در جاده های استان به مردم خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ حجت آبادی افزود: وضعیت ترافیک استان کرمان امسال نسبت به سال گذشته سنگین تر بود و خوشبختانه 35 درصد کاهش تلفات داشتیم.

وی با اشاره به اینکه 90درصد علت وقوع تصادفات واژگونی خودروبوده است

گفت: واژگونی خودرو ها در جاده ها نسبت به سال گذشته در همین موقع افزایش داشته است که به علت بی توجهی رانندگان به استراحت وطی مسافات طولانی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه راه های استان طولانی هستند به رانندگان توصیه کرد از رانندگی به طور مداوم جدأ خودداری کنند و زمان بازگشت خود را به لحظات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

فرمانده پلیس راه استان بیشترین حادثه های رخ داده را در محور های انار، شهربابک و سیرجان اعلام کرد و یادآور شد: بیشتر حوادث رانندگی استان به علت شتابزدگی و خستگی رانندگان در حین رانندگی است.

سرهنگ حجت آبادی نیز تصریح کرد: تردد کلیه کامیون ها دوازدهم فروردین از ساعت 7 بامداد تا 12 نیمه شب ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به برنامه گردش در طبیعت مردم در روز سیزدهم فروردین، گفت: در شهرستان کرمان محور کوهپایه و سیرچ و در جنوب کرمان محور دلفارد جیرفت و در شرق استان محور دهبکری بم جز پرتردد ترین نقاط ترافیکی استان هستند.

سرهنگ حجت آبادی افزود: روز 12 فروردین تا 12 نیمه شب تردد کلیه کامیون ها و در روز طبیعت 13 فروردین ماه تردد کلیه موتور سیکلت ها در جاده های استان ممنوع می باشد.

وی یادآور شد: طرح ویژه پلیس راه برای روز طبیعت امسال گرفتن تست الکل در ورودی های مناطق گردشگری اجرا می شود و هدف این طرح امنیت و سلامت جان مردم وجلوگیری از اتفاقات ناگوار است.

فرمانده پلیس راه استان گفت: حرکت به سمت محورهای گردشگری پرتردد از سمت خروجی های شهر کرمان از ساعت 7 بامداد تا 2 بعد از ظهر آزاد است و پس از این زمان برای سهولت بازگشت مردم به خانه هایشان مسیرهای اعلام شده یک طرفه می شود.


انتهای پیام/ع

برچسب ها: ترافیک ، راه ، جاده ، کشور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.