انتقال 2 هزار و 300 مسافر نوروزی به مراکز درمانی/ اسکان اضطراری 63 هزار نفر

سخنگوی سازمان امداد و نجات از انتقال 2 هزار و 300 مسافر نوروزی که در سراسر کشور دچار حادثه شده بودند توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی خبر داد و گفت: 63 هزار نفر نیز در پایگاه‌های امدادی اسکان موقت یافته‌اند.

انتقال 2 هزار و 300 مسافر نوروزی به مراکز درمانی/ اسکان اضطراری 63 هزار نفرمرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی 3 هزار و 600 مسافر توسط نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافته و بیش از 91 هزار نفر نیز امدادرسانی شده‌اند.

وی ادامه داد: از 25 اسفند تاکنون 2 هزار و 300 مصدوم حوادث به مراکز درمانی انتقال و 27 هزار نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

مرتضوی با اشاره به اسکان اضطراری و موقت 63 هزار مسافر نوروزی افزود: 420 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک و سیلاب و آب گرفتگی توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی 4 هزار و 600 خدمات امدادی و درمانی به مسافران ارایه شده و مجموعا 2 هزار و 600 عملیات انجام گرفته است.

وی با اشاره به حضور سرپرست سازمان امداد و نجات در جمع مردم اسفرورین در قزوین جهت ابراز همدردی با حادثه دیدگان طوفان گفت: ایشان از روند امدادرسانی در روستاهای لوشکان، ناصر آباد و اکبر آباد قزوین بازدید کرد و هم چنین آمادگی این سازمان را جهت اسکان اضطراری هم‌وطنان آسیب دیده طی روزهای اخیر و چند روز آینده اعلام کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اسکان ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار