مکان‌های تفریحی ایران/

جزیره هندورابی در رده بهترین تفریحگاه‌های ساحلی دنیا + تصاویر

هندورابی یک جزیره خالی از ساکن است که دارای امکان شنا، آفتاب گیری، لذت آرامش سکوت و … است. به طور کلی این محیط بسیار جذاب و آرام است که یکی از جاذبه های برتر در کیش محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، هندورابی یک جزیره خالی از ساکن است که دارای امکان شنا، آفتاب گیری، لذت آرامش سکوت و … است. اگر به سنگ های اطراف نگاه کنید لذت آن دو چندان می شود. به طور کلی این محیط بسیار جذاب و آرام است که یکی از جاذبه های برتر در کیش محسوب می شود. این محل دارای جاذبه های طبیعی است، که می تواند با ارتقای آن گردشگران زیادی را به خود بپذیرد.

اگر به خواهید از جانب بندرلنگه و بند عباس به هندورابی بروید به ترتیب باید ۱۳۳ و ۳۲۵ کیلومتر مسیر طی کنید و به محلی بین کیش و لاوان برسید. مرتفع ترین محل در این جزیره ۲۹ متر است.

هندورابی محل طبیعی پرورش مرجان های زیبایی است که می توانید آن ها را هم ببینید. انواع ماهی ها و مرجان ها در این محل زندگی می کنند که می توانید آن ها را ببینید. لاک پشت هایی هم هستند که دیدن آن ها به طی کردن مسیر هندورابی می ارزد. از اسفند تا خرداد ماه زمان مناسبی برای دیدن کردن از این جزیره است.

فاصله شمال تا جنوب هندورابی، ۴ کیلومتر است. اینجا خالی از سکنه است اما نه خیلی کم.یعنی حدود ۱۰۰ خانوار در آن می توان یافت که اقتصادشان بر پایه ی صید ماهی میگذرد.

یکی از جذابیت های هندورابی، این است که با قایق موتوری می توانید به کیش سفر کنید.





انتهای پیام/
منبع:www.agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار