در منطقه 6 صورت گرفت:

آخرین روز برپایی نمایشگاه عطر یاس در بوستان لاله

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از آخرین روز برپایی نمایشگاه عطر یاس با 36 غرفه مختلف روز 15 فروردین در بوستان لاله خبر داد.

حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به آخرین روز برپایی نمایشگاه نوروز فاطمی در بوستان لاله اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و بهار فاطمی نمایشگاه عطر یاس با 36 غرفه گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در بوستان لاله برگزار شد.

وی در خصوص برنامه‌های متنوع و متعدد این نمایشگاه تصریح کرد: غرفه‌ها و ایستگاه‌های متفاوتی از جمله عفاف و حجاب، کار آفرینی، تفریحی، عرضه محصولات سنتی، صنایع دستی و سوغات اقوام که نشانه‌ی آداب و سنن ایرانی – اسلامی است، بازارچه کتاب و تولیدات و مصنوعات زنان سرپرست خانوار برای ارائه خدمات به شهروندان از برنامه‌های این نمایشگاه بوده است.

غفوری از ارائه خدمات مشاوره رایگان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با حضور مشاوران و کارشناسان در این بوستان، شهروندان از مشاوره‌های فردی، دینی، خانوادگی و بالینی بهره مند شده و با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان به صورت رایگان مشاوره روان شناسی، مشاوره تغذیه و ترک سیگار، غربال گری، فشار خون و تست قند خون انجام شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان افزود: همچنین برنامه‌های متعددی با هدف ترویج آسمان آبی – زمین پاک و خط سفید در نمایشگاه بهار فاطمی اجرا شد که 15 فروردین آخرین روز برپایی آن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برپایی ، نمایشگاه ، عطر ، یاس ، لاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار