دیدار نوروزی وزیر ورزش و جوانان با کارکنان وزارتخانه؛

گودرزی: سال 93 با تمام کاستی‌های مالی و اعتباری، برای ورزش کشور پربار بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: توفیقات سال 93 در حالی بدست آمد که ورزش کشور به لحاظ بودجه در شرایط بسیار سختی قرار داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛محمود گودرزی در این دیدار با تبریک سال نو به خانواده ورزش و جوانان گفت: همانگونه که سال 94 مزین به نام حضرت زهرا (س) شد، امیدوارم ما نیز بتوانیم سیره این بزرگواران را در پیش چشم خود قرار داده و امسال را با توفیقات بیشتری به پایان برسانیم.

وی سال 1393را سالی پر بار و موفق توصیف کرد و مهمترین دستاورد سال گذشته را آشنا سازی مردم با مفهوم واقعی ورزش دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های بسیار توانسیتم ورزش را از حاشیه به متن بکشانیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این موضوع که ورزش کشور در سالی که پشت سر گذاشتیم با مذایق مالی بسیار روبرو بوده است اظهار داشت: با این وجود آنچه که در رویدادهای مهم ورزشی و در حوزه همگانی شاهد بودیم بیانگر این موضوع است که با تلاش بیشتر تمامی خانواده ورزش توانستیم بر همه کاستی ها فائق شویم و به نتایج بسیار خوبی دست یابیم.

وی تصریح کرد: سال 93 با تمام کاستی های مالی و اعتباری، برای ورزش کشور پربار بود.
گودرزی با تاکید بر اینکه برخی از تعهدات از گذشته  برای ما به ارث گذاشته شده است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: با این وجود ضمن در پیش داشتن رویدادهای بزرگ جهانی توانستیم افتخارات بسیاری هم کسب کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان این وزارتخانه که در پایین ترین سطح قرار دارد، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کارخواهیم گرفت تا افزایشی 60 درصدی در این زمینه داشته باشیم.

وی با تاکید بر قانونمندساری ابعاد مختلف ورزش گفت: ورزش ایران سال ها از عدم وجود قانون رنج برده که در این خصوص نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

گودرزی با بیان این موضوع که توافقات صورت گرفته در حوزه سیاست خارجی و رفع تحریم ها می تواند در حوزه اقتصادی بهیود حاصل کند تاکید کرد: قطعا این تاثیرات می تواند حوزه ورزش را نیز متنعم سازد.

وی تصریح کرد: جا دارد از پاسداران استقلال، سربازان سیاست خارجی مان و رزمندگان حوزه دیپلماسی کشورمان که مبارزه کردند و با تلاش مجدانه توفیقات بسیاری را نصیب کشورمان کردند قدردانی کنم. این فرصت ایجاد شد تا فعالیت های صلح آمیز هسته ای تداوم یابد و تحقیقاتمان در سطح خوبی توسعه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین  از پیگیری های دولت و حمایت خردمندانه رهبری که زمینه به ثمر رسیدن این موفقیت را فراهم ساختند قدردانی کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، وزیر ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار