رییس‌ جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی:

جهت‌گیری تلاش همه دستگاه‌ها ، برای رونق و اشتغال باشد/ تیم اقتصادی دولت مامور تسهیل سرمایه‌گذاری و حضور فعال بخش خصوصی شد

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه و در یکصد و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، بر جهت‌گیری تلاش همه دستگاه‌ها در سال جدید برای رونق و اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی تأکید کرد.

جهت‌گیری تلاش همه دستگاه‌ها ، برای رونق و اشتغال باشد/ تیم اقتصادی دولت مامور تسهیل سرمایه‌گذاری و حضور فعال بخش خصوصی شد
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه و در یکصد و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، بر جهت‌گیری تلاش همه دستگاه‌ها در سال جدید برای رونق و اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی تأکید کرد.

وی با اشاره به فضای تازه اقتصادی و زمینه‌سازی برای رفع موانع تحریمی از سر راه صادرات و تولید، گفت: تیم اقتصادی دولت زمینه تسهیل سرمایه‌گذاری و حضور فعال بخش خصوصی در حوزه‌های با اولویت اقتصادی را فراهم کند.

رئیس جمهور کشورمان تأکید کرد: آسان‌سازی فرآیندهای اداری کسب و کار، حذف ارتباط ارباب رجوع با کارمندان با گسترش خدمات الکترونیکی و مبارزه ریشه‌ای با فساد اداری، لازمه شتاب گرفتن بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری مولد است.

روحانی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی مأموریت قانونی کاهش موارد نیاز به صدور مجوز را با جدیت پیگیری و نتیجه را گزارش نماید. و همچنین در این جلسه، پیرو بازدید رییس‌ جمهوری از جزیره قشم، طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر روحانی با تأکید بر مزیت‌های ویژه جزیره قشم، تصریح کرد: حفظ ویژگی‌های طبیعی جزیره و به ویژه جنگل‌های حرا و ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با مزیت‌های رقابتی جزیره را به عنوان اصل راهنما در توسعه جزیره قشم دانست.

وی گفت:  مقرر شد سازمان منطقه آزاد طرح‌های صنعتی جزیره را منوط به تأیید زیست محیطی و با ملاحظه ابعاد اجتماعی در محدوده ناحیه صنعتی استقرار دهد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار