عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت‌خارجه رسما نسبت به تفسیر آمریکایی‌ها از بیانیه لوزان موضع‌گیری کند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، گفت: خواستار آن هستیم که اگر تفسیری که آمریکایی‌ها از بیانیه دارند نادرست است وزارت خارجه رسما و طی بیانیه‌ای مستدل نسبت به آن موضع ‌گیری کنند.

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانیه پایانی مذاکرات هسته‌ای سوئیس اظهار داشت: اصل مذاکره با آمریکا امری عقلایی و منطقی بود. اما آنچه پس از قرائت بیانیه شاهد آن بودیم این بود که آمریکایی‌ها مجددا بی‌صداقتی و فریبکاری خود را نشان دادند و دقایقی پس از رسانه‌ای شدن بیانیه، مشغول ارائه تفسیرهای کاملا متفاوت با متن ایران شدند. 

وی با تأکید بر اینکه ما به عنوان دانشجویان انقلابی متن ارائه شده توسط وزارت خارجه را مدنظر قرار می‌دهیم تصریح کرد: یکی از بندهای این بیانیه بند لغو تحریم‌هاست که اگر در تفسیر از این بند بین ایران و آمریکا اختلاف و تفاوت باشد اساس تفاهم و توافق را زیر سوال خواهد برد و این بیانگر این است که متأسفانه این نقد مثل توافق ژنو به این بیانیه نیز وارد است. 

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در پایان خاطر نشان کرد: ما خواستار آن هستیم که اگر تفسیری که آمریکایی‌ها از بیانیه دارند نادرست است وزارت خارجه رسما و طی بیانیه‌ای مستدل نسبت به آن موضع ‌گیری کنند. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار