زنجان؛

افزایش 29 درصدی حمل کالا از فرودگاه زنجان

مدیر فرودگاه زنجان گفت :بیش از 33 تن بار در تعطیلات نوروزی از فرودگاه زنجان جابجا شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مدیر فرودگاه زنجان در تعطیلات نوروزی سال جدید میزبان بیش از دو هزار و پانصد مسافر پروازهای داخلی و خارجی بود که این رقم با وجود ابطال تعدادی از پروازهای حج عمره در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده است.

محمد قاسمی تعداد پروازهای انجام شده از 25 اسفند 93 تا 14 فروردین سال جدید را 21 پرواز عنوان کرد و گفت: در این مدت دو هزار و 518 مسافر نوروزی از فرودگاه زنجان در مسیر های مشهد ، جده جابجا شده‌اند.

مدیر فرودگاه زنجان در رابطه با جزییات تعداد پروازها و مسافران نوروزی این فرودگاه افزود: در تعطیلات نوروزی با انجام 13 پرواز داخلی و 9 پرواز خارجی فرودگاه زنجان توانسته است دو هزار و 518 مسافر در بخش بین‌المللی و داخلی اعزام و پذیرش کند.

وی به انتقال بیش از 33 تن بار در مدت مذکور اشاره کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است. همچنین در این مدت به 52 پرواز غیربرنامه ای (امدادی، انتظامی و...) خدمات ارائه شد.

مدیر فرودگاه زنجان در پایان خاطرنشان کرد: در سال 93 در فرودگاه زنجان 34433 مسافر و 414064 کیلوگرم بار، توسط 312 پرواز مسافربری در مسیرهای زنجان به جده و مشهد جابجا شد. همچنین در سال 93 پرواز غیر مسافربری برابر با 1058 شامل: نظامی، انتظامی، امدادی،آموزشی و... نیز انجام شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: افزایش ، حمل ، کالا ، نوروز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.