مربی تیم ملی اسلالوم بانوان قایقرانی گفت: 17اردیبهشت به آیسبرگ آلمان برای گرفتن پاروی طلایی که یک اسکار است دعوت شدم.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من نامزد دریافت بهترین جایزه‌ پاروی طلایی The World Paddle Awards شدم و این یک شانس خوب و یک اسکار است. 

وی افزود: 17شهریور اهدای این جایزه در آیسبرگ آلمان انجام می‌شود و من برای طرح گسترش و توسعه در قسمت قایقرانی حرفه‌ای آکادمی شدم. 

اشرف در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم که در این دیدار بتوانم برای حمایت کنندگان فدراسیون و ورزشکاران خبر خوبی بیاورم و این جریان فرصتی خوب برای پیشرفت در این رشته است. 

مربی تیم ملی اسلالوم بانوان قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد: چیزی که خواهان آن هستیم تشویق بانوان برای اعتماد به نفس و تبادل فرهنگی میان همه بانوان است. 

وی در ادامه تصریح کرد: همان گونه که همه رودخانه‌های دنیا به همه وابسته اند مطمئنم تمام مردم دنیا نیز به هم وابسته هستند. 

اشرف در خصوص ورزشکارانی که در کمپ تمرینی ترکیه همراهش حضورداشته گفت: دو ورزشکار با نام رکسانا رازقیان و شقایق سید یوسفی حضور داشته و در همان جا از طرف کشور ایران برای میزبانی ایران موافقت به عمل آمد. 

وی در ادامه بیان داشت: مراسم پایانی جایزه قایقرانی جهانی 17 اردیبهشت ماه در آیسبرگ آلمان برگزار می شود و من برای شرکت در این مراسم دعوت شده ام. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: قایقرانی ، اسلالوم ، اشرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار