تغییر قانون کارت های زرد و قرمز در مسابقات لیگ دسته دوم / مربیان D و C نمی توانند روی نیمکت بنشینند

بنا به اعلام رییس سازمان لیگ فوتسال مربیان بدون مدرک تخصصی فوتسال حق نشستن روی نیمکت تیم ها را حتی به عنوان کمک مربی نخواهند داشت.

تغییر قانون کارت های زرد و قرمز در مسابقات لیگ دسته دوم / مربیان D و C نمی توانند روی نیمکت بنشینندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای لیگ دسته دوم فوتسال از دهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و در جلسه هماهنگی این مسابقات آرش جابری رییس سازمان لیگ فوتسال ایران تغییرات جدید قانون را در برگزاری این دیدارها قانونی دانست و بر اساس آن سیستم محرومیت بازیکنان به دلیل دریافت کارت زرد تغییر کرده و در فصل جدید هر بازیکنی که سه کارت زرد بگیرد از بازی بعدی محروم شده و بعد از محرومیت اول، پس از دو کارت زرد محروم خواهند شد.

همچنین مقرر شد مربیانی که دارای مدارک C و D باشند نمی توانند در مسابقات حتی به عنوان کمک مربی حضور داشته باشند و فقط مدارک تخصصی فوتسال و یا مدرک A ,  B  فوتبال معتبر خواهد بود. که این مسئله با اعتراض تیم های مختلف همراه شد. و قرار شد در جلسات بعدی در این زمینه تجدید نظر شود. و مسئولان قول دادند که مربیان دارای مدرک C بتوانند به عنوان کمک مربی بر نیمکت تیم ها حضور یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار