زارع‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور رئیس مجلس در جلسه امروز کمیسیون شوراها / پیشنهادات ویژه لاریجانی برای استانی شدن انتخابات مجلس

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در این جلسه بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهکارهای استانی شدن انتخابات مجلس مطرح شد.

حضور رئیس مجلس در جلسه امروز کمیسیون شوراها / پیشنهادات ویژه لاریجانی برای استانی شدن انتخابات مجلسدخیل‌عباس زارع‌زاده‌مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهکارهای استانی شدن انتخابات مجلس مطرح شد.

نماینده مهریز و بافق تصریح کرد: شش بند از راهکارهای استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد رأی‌گیری قرار گرفت که در نهایت رأی آورد و یک بند آن باقی ماند که در جلسه بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با هدف ارائه پیشنهادات ویژه‌ای برای نحوه استانی شدن انتخابات مجلس حضور یافت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد پیشنهادات لاریجانی در کارگروه نیز مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم با موادی که اکنون در این جلسه مطرح شده است، تطبیق شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، لاریجانی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار