بختیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

آخرین وضعیت تعیین تکلیف «پرونده بورسیه‌ها» و «پاساژ علاءالدین»

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: طی تصمیم شعبه تخصصی رسیدگی کننده دیوان عدالت اداری، پرونده‌های آموزشی به هیات عمومی ارسال می‌شود تا با انجام فرآیند قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

«علی‌اکبر بختیاری» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با آخرین وضعیت تعیین تکلیف پرونده بورسیه‌ها اظهار داشت: در نشست‌هایی که دیوان عدالت اداری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و کارشناسان داشتیم مسائل در چند جلسه پیگیری شد و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد.

وی ادامه داد: طی تصمیم شعبه تخصصی رسیدگی کننده دیوان عدالت اداری، پرونده‌های آموزشی به هیات عمومی ارسال می‌شود تا با انجام فرآیند قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: بر این اساس بخشی از پرونده‌های دانشگاه‌ها که مرتبط با شئون علمی، آموزشی و پرورشی است در دیوان عدالت اداری و بخشی در شورای انقلاب فرهنگی مورد رسیدگی خواهد بود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پاساژ علاءالدین گفت: در اواخر سال گذشته  قرار کارشناسی در این پرونده صادر شد که طی آن طرفین دعوا به دیوان احضار شدند و پس از بررسی‌های کارشناسان نسبت به صدور رای اقدام خواهد شد، بنابراین باید منتظر نظر کارشناسان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار