دودانگه: از همان ابتدا هم گفتم حریف اصلی ما آذربایجان است/ امیدوارم داوری عادلانه باشد

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:قبل از آغاز رقابت های جام جهانی تاکید کردم حریف اصلی ما در این مسابقات تیم آذربایجان خواهد بود.

دودانگه: از همان ابتدا هم گفتم حریف اصلی ما آذربایجان است/ امیدوارم داوری عادلانه باشدعلی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در دو دیدار ابتدایی مقابل تیم های بلاروس و ترکیه بچه ها عملکرد قابل قبولی داشتند هر چند در برخی اوزان باید بهتر می بودیم اما به هر حال اشتباهات فنی جزئی از یک رقابت کشتی است.

وی تصریح کرد:بیشتر بچه ها برای نخستین بار است که یک چنین میدان بزرگی را تجربه می کنند و طبیعی است که دچار اشتباهاتی هم شوند اما در هر صورت با پیروزی مقتدارنه مقابل بلاروس و ترکیه بار دیگر قدرت کشتی ایران را به رخ همگان کشیدیم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به موفقیت برسیم.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا با بیان این که از همان ابتدا هم گفتم حریف اصلی ما آذربایجان است تاکید کرد:درست است تیم آذربایجان در این دوره از رقابت ها از همه توان خود برای کسب بهترین عنوان استفاده کرده ولی به هر حال ما یکی از قطب های اصلی کشتی در دنیا هستیم و برای شکست این تیم قدرتمند برنامه داریم البته خدا کند دچار بد شانسی نشویم و داروی ها عادلانه باشد.

دودانگه در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی داریم گفت:در حال حاضر تمام تمرکزمان به دیدار مقابل تیم آذربایجان معطوف است و ان شاا... پس از شکست این تیم به دیدار نهایی و کسب عنوان قهرمانی نیز خواهیم رسید.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خاتمه عنوان کرد:از همان ابتدای ورود به شهر لس آنجلس محل برگزاری مسابقات جام جهانی مورد لطف و احترام ویژه ایرانی های حاضر در این شهر قرار گرفتیم و آنها در سالن رقابت ها نیز با تشویق های بی وقفه خود ما را تنها نگذاشتند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.

تیم ایران برای حضور در دیدار فینال این دوره از مسابقات جام جهانی باید در یک دیدار بسیار حساس، ساعت صفر 24 امشب مقابل تیم آذربایجان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تین ملی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار