جهانگیری ابلاغ کرد؛

تعیین جرایم مربوط به خدمات مخابراتی و پستی

هیأت وزیران، جرایم مربوط به نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارایه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس را تعیین کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جرایم مربوط به نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارایه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس و ... را تعیین کرد.
 
متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:

1- جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارایه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس (Contact Center)، عدم پرداخت تعهدات مالی دارندگان پروانه ارایه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و عدم انجام تعهدات مندرج در پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCR) به شرح جداول پیوست که به مهر دفتر هیأت دولت تأیید شده است، تعیین می‌شود.
2- چنانچه هر یک از ارایه کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات نسبت به پرداخت مبلغ اتصال متقابل در مواعد تعیین شده اقدام نکنند، جریمه تأخیر تأدیه بر اساس نرخ سود بانک مرکزی از اولین تاریخ سررسید بدهی محاسبه شده و متخلف مکلف به پرداخت آن است.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، این مصوبه را در تاریخ 5/1/1393 برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اطلاعات و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
 
برای مشاهده جداول جرایم مربوط به خدمات مخابراتی و پستی اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار