زورگیران دربستی در آخرین سرقت لو رفتند/ قربانی مجروح موقعیت زورگیران را در اختیار پلیس گذاشت

باندی که با کرایه خودروی دربستی اقدام به زورگیری از راننده می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

زورگیران دربستی در آخرین سرقت لو رفتند/ قربانی مجروح موقعیت زورگیران را در اختیار پلیس گذاشت
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه ،21 فروردین ماه شهروندی به هویت "ناصر" به کلانتری ۱۷۷خاور شهر مراجعه کرد و به ماموران اظهار نمود: حدود ساعت ۰۸:۳۰ صبح امروز دو نفر مسافر (مرد جوان) را در سه راه افسریه سوار خودرو کردم هنگامی که به سه راه سیمان رسیدیم یکی از دو نفر مسافر که صندلی عقب نشسته بود چاقویی در آورد و زیر گلویم گذاشت.

وی ادامه داد: آنان پس ضرب و شتم و تهدید اقدام به سرقت مبلغ سیصد هزار تومان وجه نقد و گوشی موبایل بنده کرده و سپس از خودرو پیاده شده و با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با یک نفر راکب که ما را تعقیب می‌کرد از محل متواری شدند.

"ناصر" به ماموران گفت: من به طور نامحسوس به تعقیب آن‌ها پرداختم و متوجه شدم که وارد خانه‌ای در جاده خاوران شدند.

به دنبال اظهارات مالباخته ماموران پس از بررسی موضوع و پس از اینکه از صحت گفته‌های شاکی مطمئن شدند مراتب را به مقام قضایی منعکس کردند که در ادامه عوامل این یگان با کسب اجازه از قاضی کشیک با راهنمایی شاکی به آدرس اعلامی رفتند.

ماموران پس از محاصره کامل خانه در اقدامی ضربتی وارد خانه شدند و موفق به دستگیری عاملان اصلی زورگیری شدند.

متهمان در کلانتری تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند و به جرم خود تحت عنوان سرقت اموال رانندگان مسافرکش در پوشش مسافر دربستی اعتراف کردند.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و بنا به دستور مقام قضایی متهم جهت تحقیقات بیشتر ، دستگیری سایر همدستانش و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار